Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا لقمان محمدیان با بیان اینکه لازمه تحقق شعار سال، تلاش جهادی دولت مردمی است، گفت: یکی از راه حل های اساسی رفع بیکاری استان کردستان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار داشت: مسئله معیشت و ثبات اقتصادی جامعه در اسلام بسیار مورد اهمیت قرار دارد، چنانچه بخش زیادی از عبادات و کفارات و فدیات را شارع مقدس بر پایه بخشش و اقتصاد بنا نهاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در احسن القصص یکی از دهها نکته مهم سیاسی اجتماعی مدیریتی در جامعه انبار و مدیریت معیشت مردم و تهیه مایحتاج زندگی مردم در زمان مشکل بوده است.

ماموستا محمدیان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جدید با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی جهان و بالاخص مردم ایران اسلامی شعار سال را تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نام نهادند .

امام جمعه اهل سنت بیجار عنوان کرد: این تلاش صادقانه و جهادی مسولان کشور را می طلبد که در تحقق اهداف شعار شبانه روزی کار کنند.

وی تصریح کرد: بدون تعارف شعار سال های گذشته که از جانب مقام معظم رهبری در مسیر تولید بیان فرموده بودند متاسفانه زیاد به نتیجه از جانب مسولان وقت نرسیده است  و  باید امسال دولت مردمی که چشم امید عموم مردم به تغییر و تحول در وضعیت اقتصادی کشور به آنها است؛ مجدانه و جهادی اقدام کنند.

ماموستا محمدیان گفت:  مطالبه ائمه جمعه و روزنامه نگاران و خبرنگاران و رسانه ها از مسولان و همکاری سرمایه داران و عموم مردم در راستای تحقق شعار سال باید با جدیت انجام شود.

وی تصریح کرد: امید آفرینی در برابر تلاش دشمن و رسانه های معاند و آثار روانی آن در بستر جامعه از وظایف رسانه های انقلابی و تریبون های رسمی نماز جمعه در میان مردم وظیفه دیگری است که در سال جدید باید صورت پذیرد.

امام جمعه اهل سنت بیجار اضافه کرد: مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی،  تلاش در راستای توسعه و گسترش ایده های جدید مبتنی بر دانش،  تاسیس کارگاه و کارخانه ها در مناطق مرزی،  حمایت بیمه ای و شغلی از کولبران مظلوم،  پشتیبانی از فارغ التحصیلان و ایده پردازان و جوانان کشور مخصوص مرزداران، حذف نظام بروکراسی سخت صدور مجوزها و تقویت سامانه رسمی مجوزها و آسان گیری قانونی در این راستا، مطالبه گری نخبگان جامعه از نکات مهم برای تحقق شعار سال است.

ماموستا محمدیان گفت: یکی از راه حل های اساسی رفع بیکاری استان کردستان استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

انتهای پیام/ 

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تحقق شعار سال دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا عباسی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جریان بازدید از ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی را برای نمایش توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و صادراتی کشور از جمله البرز فراهم کرده و اتاق بازرگانی البرز نقش مهمی برای حضور شرکت‌های استان در این رویداد داشته است.

وی با ابراز خرسندی از حضور فعال مجموعه‌های تولیدی و صنعتی البرز در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد: به دنبال بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو و گفتگو‌هایی که با مدیران و فعالان اقتصادی البرز در این نمایشگاه از جمله صنایع غذایی داشتیم، موانع موجود در مسیر کار شرکت‌ها مطرح گردید.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی تاکید کرد: بر اساس شعار سال که باید جهش تولید را با مشارکت مردم عملیاتی کنیم، در این میان استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی کشور در حوزه تولید و صنعت و خصوصا بخش‌های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی البرز به ویژه در حوزه تولید و صنعت گفت: می‌توانیم با همکاری بخش خصوصی البرز از این پتانسیل‌ها در استان برای تحقق هرچه بهتر شعار سال بهره‌برداری کرده و اقتصاد استان و به تبع آن کشور را شکوفا کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به استقرار درصد قابل توجهی از صنایع کشور در استان البرز عنوان کرد: البرز مزیت‌های بسیاری دارد که موجب شده بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اقتصادی کشور در این استان شکل گیرد، این فرصت‌ها شامل نزدیکی به پایتخت، مسیر‌های ارتباطی و بازار چند میلیون نفری در دسترس است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیاری در استان البرز فعال است، گفت: پیشنهاد ما این است که از ظرفیت شرکت‌ها و نیرو‌های تحصیل‌کرده و جوان شاغل در این حوزه برای بهبود سیمای اقتصادی و فرصت‌های صادراتی و افزایش ارزش افزوده استان البرز استفاده شود تا از خام فروشی جلوگیری شود و با ارتقای ارزش افزوده ارز آوری کشور تقویت گردد.

دیگر خبرها

  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است