Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران، برخی از تجهیزات این بیمارستان می بایست بروزرسانی شود، بخصوص اورژانس بیمارستان که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اضافه می گردد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری، سید محمود حسینی پور در حاشیه بازدید سرزده از بیمارستان شهدای زیرآب با اشاره به اینکه این بیمارستان که در یکی از شهرهای نسبتا محروم قرار دارد؛ علاوه بر مردم این شهر به مسافرین نیز ارائه خدمات می کند و همچنین تنها بیمارستان محور مواصلاتی تهران به سوادکوه است، خاطرنشان کرد: در این بازدید مسائل بیمارستان و مشکلات ناشی از عدم وجود پزشکان متخصص را مورد بررسی قرار دادیم و دستور بازنگری در این خصوص به رئیس دانشگاه علوم پزشکی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار افزود: برخی از تجهیزات این بیمارستان می بایست بروزرسانی شود، بخصوص اورژانس بیمارستان که در اسرع وقت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان اضافه می گردد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران، اظهار کرد: یکسری از خدمات ویژه باید در این بیمارستان فراهم شود تا مردم این منطقه ناچار نباشند، جز موارد خاص به مراکز استان بروند که حق این مردم نجیب نیست و باید توجه ویژه شود.

وی اظهار داشت: از کادر پرستاری این بیمارستان و سایر مراکز استان قدردانی ویژه می کنم که شبانه روز تلاش می کنند و زحمات زیادی را برای ارایه خدمات مضاعف متحمل می شوند.

حسینی پور در ادامه یادآور شد : در اولین جلسه کاری حوزه زیرساخت های راهی تکلیف پل بز‌رگ کابلی پل سفید را مشخص و پیگیری می کنیم و تلاش می کینم تا‌ پایان امسال این پروژه نیمه تمام را به سرانجام برسانیم تا مردم بتوانند از این پل که بخشی از کارهای آن انجام‌ شده است عبور کنند و همه تمرکز مجموعه مدیریتی شهرستان می بایست اتمام هرچه زودتر این پل باشد و ما هم‌ در استان کمک و حمایت خواهیم کرد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برخی از تجهیزات بیمارستان زیرآب می بایست بروزرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری

حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: کمیته امداد در زمینه تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرآیند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرده است.

او افزود: از این طریق، ۱۷ هزار و ۷۴۵ سالمند تحت پوشش مراکز نیکوکاری قرار گرفته اند.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • بیش از ۱۷ هزار سالمند نیازمند، تحت پوشش مراکز نیکوکاری
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی