Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار کند و در این راستا منافع ملت و کشور را تامین کرده است.

به گزارش مشرق، مهدی شکیبایی، با اشاره به اتخاذ راهبرد موفق ارتباط متوازن با سایر کشورهای جهان از سوی دولت سیزدهم بیان کرد: یکی از بخش‌های موفق دولت در چندماهه اخیر حوزه سیاست خارجی بوده چراکه راهبرد ارتباط متوازن و هوشمندانه با سایر کشورهای جهان را در دستورکار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چالش‌های لاینحل دولت قبل بدون بستن با کدخدا در حال حل شدن است

وی افزود: دولت سیزدهم توانسته ارتباطات خوبی با کشورهای همسایه برقرار کند و در این راستا منافع ملت و کشور را تامین کرده است. 

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه بلافاصله بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم شاهد اتفاقات غریبی در همسایه شرقی کشورمان افغانستان بودیم، تصریح کرد: این اتفاق سناریویی از طرف آمریکایی‌ها بود تا ایران را در موقعیتی قرار دهند که بتوانند امتیازاتی را در مذاکرات وین بگیرند.

وی در عین حال گفت: دولت با هوشمندی کامل و رصد اطلاعات از سوی ارگان‌های نظامی و اطلاعاتی توانست تصمیم محکم و هوشمندانه‌ای بگیرد و از منافع ملت حفاظت کند و در دامی که پهن کرده بودند، گرفتار نشد. 

شکیبایی خاطرنشان کرد: دستگاه دیپلماسی همراه با نهادهای نظامی و انتظامی در مرزهای شرقی کشورمان هم از منافع ملی حمایت کردند و هم از منافع شیعیان افغانستان حمایت کردند. موقعیت کنونی شیعیان در افغانستان با ۱۵ سال قبل قابل قیاس نیست. 

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت دولت سیزدهم دستگاه دیپلماسی مذاکرات وین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جهش تولید در حوزه کشاورزی لرستان
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!