Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:44:32 GMT

تور ورامین‌گردی با قطار برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۸۱۸

تور ورامین‌گردی با قطار برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، پرهام جانفشان با بیان اینکه تور ورامین گردشگری با قطار از تاریخ 6 الی 12 فروردین‌ماه برگزار می‌شود، افزود: در این برنامه حمل‌ونقل گردشگران از تهران تا ورامین به وسیله قطار انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: بازدید گردشگران از ایستگاه راه‌آهن ورامین با  اتوبوس‌های گردشگری آغاز و مسافران از جاذبه‌های تاریخی همچون مسجدجامع، برج علالدوله و امام‌زاده یحیی (ع) بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این برنامه با مشارکت اداره‌کل راه‌آهن تهران، فرمانداری و شهرداری ورامین به صورت رایگان برای شهروندان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان ثبت نام را با شماره 36259795 اداره میراث‌فرهنگی ورامین انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تور ورامین گردشگری نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه آئین تجلیل و تکریم خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه دشت ورامین همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) در مصلی صاحب الزمان (عج) ورامین برگزار شد.️

گفتنی است که با برگزاری مراسم عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) و با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حجت الاسلام محمودی امام جمعه ورامین، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده ستاد شرق تهران، مهندس زاهدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم شهید پرور ورامین از خانواده معزز ۲۰ شهید روحانی و طلبه شهرستان تجلیل و تقدیر صورت گرفت️.

لازم به ذکر است شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 6096536

دیگر خبرها

  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود