Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@10:29:50 GMT

رونالدو و طارمی همبازی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۲۹۸۶

رونالدو و طارمی همبازی می‌شوند؟

برخی از رسانه‌ها می‌گویند پورتو، کریستیانو رونالدو را برای نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر دارد و این امکان هست که ستاره پرتغالی، برای ادامه فوتبالش به کشور خود بازگردد.

خبرگزاری میزان _ خبر آنلاین نوشت: یکی از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا ممکن است در پورتو پرتغال سر و صدای زیادی به پا کند. طبق اعلام سایت Football Insider، باشگاه پورتو در حال برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای جذب کریستیانو رونالدو از تیم منچستریونایتد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع خبری به این رسانه گفت که پورتو، رونالدو را برای نقل و انتقالات تابستانی زیر نظر دارد و این امکان هست که ستاره پرتغالی، برای ادامه فوتبالش به کشور خود بازگردد.

رونالدو که تا سال ۲۰۲۳ با یونایتد قرارداد دارد، در حال حاضر در اردوی تیم ملی پرتغال به سر می‌برد و خود را آماده بازی‌های پلی آف انتخابی جام جهانی قطر می‌کند.

انتشار این خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی پرتغال هم مورد توجه قرار گرفته است. انتقال احتمالی رونالدو به پورتو می‌تواند برای هواداران فوتبال ایران هم به اندازه کافی جذاب باشد چرا که به سرنوشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو مرتبط است.

هنوز هیچ خبر قطعی و رسمی از اینکه پورتو چه برنامه‌ای برای جذب رونالدو دارد منتشر نشده است، اما در صورت حتمی بودن این موضوع باید دید این باشگاه پرتغالی آیا قصد دارد طارمی را در کنار رونالدو نگه دارد و یا ستاره ایرانی خود را به فروش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: طارمی از لیست پورتو خط خورد/ مهاجم تیم ملی کرونایی شد؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مهدی طارمی رونالدو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی طارمی رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی