Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجدی می گوید از همه تیم های ملی حمایت می کنند.

سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در اردوی تیم ملی فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال از تمامی تیم‌های ملی حمایت خواهد کرد و تلاش می‌کنیم با فراهم نمودن شرایط لازم زمینه مناسبی برای موفقیت تیم‌های ملی در رشته‌ها و رده‌های مختلف ایجاد شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی که امروز در اردوی تیم ملی فوتسال حضور یافته بود، با تشکر از شمسایی گفت:

خوشحالیم که اسطوره فوتسال ایران و جهان مسوولیت هدایت تیم ملی را پذیرفت و بدون تردید با حضور وحید شمسایی شاهد اتفاقات ارزشمندی در این عرصه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسایی همانطور که خودش بهترین بود می‌تواند یکی از بهترین تیم‌های فوتسال تاریخ ایران را بسازد و این حرکت را با تغییر نسل و جوان گرایی در تیم ملی آغاز کرده است. کشور ما یکی از مستعدترین کشورهای فوتبال و فوتسال آسیا است و علاوه بر آقایی و استمرار موفقیت‌ها در فوتسال آسیا باید به فکر بالا نگاه داشتن پرچم ایران در فوتسال جهان باشیم چرا که ظرفیت و لیاقتش را داریم.

ماجدی در پایان اذعان داشت:

فدراسیون فوتبال از تمامی تیم‌های ملی حمایت خواهد کرد و تلاش می‌کنیم با فراهم نمودن شرایط لازم زمینه مناسبی برای موفقیت تیم‌های ملی در رشته‌ها و رده‌های مختلف ایجاد شود.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ پرویز قلیچ خانی | اگر فانتزی بازها شاعرند، او فیزیک هسته ای فوتبال است! گل دوم و زیبای امید ابراهیمی به الغرافه (الوکره 2-3 الغرافه) واکسن زدن یوسوا کیمیش در سایه بی‌خبری هم تیمی‌هایش درآمد 50 میلیون یورویی رایولا از انتقال ارلینگ هالند / جوزپ پدرول 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم های ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی