Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:07:25 GMT

شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۳۳۵۳

شکست یک نیمه‌ای ایران مقابل کره جنوبی

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی کره به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در دیدار برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«سون هیونگ مین» (۲+۴۵) برای کره گلزنی کرد.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ به میزبانی شهر سئول برگزار شد، ایران تغییرات اساسی در ترکیب خود ایجاد کرده بود و با حضور سه دفاع مرکزی (شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان و مجید حسینی) برابر کره به میدان رفت.

ایران این بازی را با فشار روی مدافعان و دروازه بان میزبان شروع کرد و با استفاده از همین برنامه، در دقیقه ۳ صاحب موقعیت گلزنی شد. احسان حاج صفی که در این مسابقه کاپیتان ایران هم هست، این موقعیت را در محوطه جریمه حریف از دست داد و ضربه آرام او توسط بازیکنان کره مهار شد.

در ادامه کره جنوبی که حمایت بیش از ۶۳ هزار هوادار را پشت خود می بیند، به تدریج هجومی تر شد اما نتوانست دروازه ایران را باز کند. ایران بارها با پِرس از بالا و فشار روی مدافعان کره جنوبی باعث اشتباه بازیکنان این تیم شد ولی در گلزنی ناکام بود.

اتفاق ناخوشایند برای ایران در این نیمه، تعویض شجاع خلیل زاده بود. خلیل زاده که در سمت راست دفاع ایران عملکرد خوبی داشت، در دقیقه ۴۱ به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون رفت و عارف غلامی جای او را گرفت.

در دقایق تلف شده این مسابقه و در حالی که انتظار می رفت نیمه نخست با تساوی بدون گل تمام شود، کره جنوبی با شوت محکم سون هیونگ مین و اشتباه امیر عابدزاده در مهار توپ، به گل برتری رسید و پیروز به رختکن رفت.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی دراگان اسکوچیچ پائولو بنتو سون هیونگ مین انتخابی جام جهانی 2022 خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در پایان دور گروهی تیم‌های شهرداری گرگان ایران و الریاضی بیروت لبنان از منطقه غرب و تیم‌های الکویت کویت و المنامة بحرین (قهرمان دوره قبل) از منطقه خلیج فارس به عنوان سرگروه مستقیم به دور نیمه نهایی صعود کردند و تیم‌های دوم و سوم گروه‌ها به صورت رفت و برگشت در پلی آف شرکت کردند و تیم برتر به نیمه نهایی راه یافت.

در این دوره تیم ارتودوکسی اردن که در دور گروهی در گروه دو حضور داشت به علت شرایط امنیتی منطقه انصراف داد. در دور نیمه نهایی و فینال تیم‌ها به صورت ۲ برد از ۳ مصاف روبروی هم قرار می‌گیرند.

برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:

فینال - بازی اول - پنج شنبه ۶ اردیبهشت:
الریاضی بیروت لبنان - شهرداری گرگان ایران (ساعت ۲۱ - سالن ذوق مکایل بیروت)

تیم شهرداری گرگان ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک، ۸۶ - ۷۴ و ۸۱ - ۶۸ تیم الحکمة (ساجس) لبنان، ۱۲۱ - ۷۰ و ۸۰ - ۶۵ تیم الاتحاد حلب سوریه و ۱۰۰ - ۵۹ و ۱۰۱ - ۶۷ تیم النفط عراق را مغلوب کرد و با ۱۲ امتیاز راهی دور نیمه نهایی شد. تیم شهرداری در دور نیمه نهایی با نتایج ۱۰۲ - ۶۴ و ۸۸ - ۸۳ بر تیم الشرطه عراق به برتری رسید و به مرحله نهایی صعود کرد.
 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • ببینید | صعود ایران به نیمه‌ نهایی با شکست قرقیزستان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا