Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،  روابط عمومی اداره‌کل اطلاعات استان فارس، روز پنجشنبه اعلام کرد : رحلت عالم مجاهد حضرت آیت الله محمد محمدی ری شهری، اولین وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، که طی سالهای عمر پر برکت خویش، منشأ خدمات گسترده ای در عرصه های مختلف بودند را محضر مقام معظم رهبری  و مردم شریف ایران عزیز تسلیت عرض می نماییم، بدون تردید نقش ایشان در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقابله با جریانات انحرافی در دفتر انقلاب اسلامی همیشه ماندگار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه دیگر اداره کل اطلاعات استان فارس آمده است: رحلت عالم وارسته حضرت آیت الله سید محمد فقیه، نماینده مردم شریف استان فارس در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهر شهید پرور نی ریز را به محضر مقام معظم رهبری ، مردم شریف استان فارس و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نماییم. بدون تردید مجاهدت های ایشان در دفتر انقلاب اسلامی همیشه ماندگار است.

پیکر عالم ربانی آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) امروز پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۱ بر روی دستان مردم قدرشناس تشییع شد و در آستان مقدس سید الکریم (ع) آرام گرفت.

وی در آخرین لحظات دوشنبه شب یکم فروردین ماه ۱۴۰۱ در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) تهران به لقاء الله پیوست.

«محمّد محمّدی نیک ری‌شهری» هفتم آبان ماه ۱۳۲۵ در خانواده‌ای متدین در شهر ری دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۳۹ پس از پایان تحصیلات ابتدایی وارد حوزه علمیه شهر ری شد و در سال ۱۳۴۰ برای ادامه تحصیل به قم رفت و تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ ـ به‌جز مدّت کوتاهی که به دلایل سیاسی به حوزه‌های علمیه مشهد و نجف مهاجرت کرد ـ به گذراندن مدارج تحصیلی و تدریس در حوزه علمیه قم اشتغال داشت و پس از سال‌ها حضور در دروس خارجِ فقه و اصول، به درجه اجتهاد نایل آمد.

پنجشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ در میان انبوه جمعیت عزادار، پیکر آیت الله سید محمد فقیه از مسجد جامع کبیر نی ریز تا گلزار شهدا تشییع و با برپایی نماز به امامت آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس به خاک سپرده شد.

آیت الله سید محمد فقیه نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نی‌ریز که به علت بیماری از حدود دو هفته گذشته در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان شهید فقیهی بستری بود عصر سه‌شنبه دوم فروردین در سن ۷۹ سالگی در شیراز درگذشت.

برچسب‌ها نی ریز آیت‌الله ری‌شهری مجلس خبرگان رهبری وزارت اطلاعات فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نی ریز آیت الله ری شهری مجلس خبرگان رهبری نی ریز آیت الله ری شهری مجلس خبرگان رهبری وزارت اطلاعات فارس انقلاب اسلامی استان فارس آیت الله ری شهری نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود