Web Analytics Made Easy - Statcounter

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 

با سلام و خسته نباشید، در شهر هندیجان استان خوزستان مرغ در بازار نیست خواهش میکنم رسیدگی کنید.

سلام، خیابان شهید رجایی ریگان به قدری تاریک است که رفت و آمد را برای اهالی این منطقه با مشکل مواجه کرده است خواهش میکنم پیگیری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام، مدتی است آب شرب در کوی ملت بندرعباس هدر می‌رود خواهش میکنم رسیدگی کنید.

با سلام، انباشت زباله در روستای رحمانلو استان آذربایجان شرقی را پیگیری کنید روستا پر از زباله شده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی سوژه های خبری مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران + فیلمبه گزارش ایرنا، بارش باران در دومین ماه از فصل بهار هرچند موجی از شادی و خوشحالی را در میان شهروندان و به ویژه کشاورزان بوجود آورده ولی موجب بروز آبگرفتگی در برخی معابر و گذرگاه‌های شهری شده و مشکلاتی را برای تردد شهروندان به ویژه عابرین پیاده و عبور و مرور خودرو‌ها بوجود آورده است.

آبگرفتگی مسیر‌های عبوری موجب کندی رفت و آمد‌ها و همچنین ایجاد اختلال در تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های اصلی و فرعی شهر کرمانشاه شده است، به گفته شماری از شهروندان نیز بارش در پاره‌ای نقاط شهر آنچنان شدید بوده است که در برخی مناطق شهر آب وارد منازل و مغازه‌ها نیز شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا روز شنبه، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق، آبگرفتگی معابر و رواناب در سطح استان می‌شود که بارش‌ها غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص امروز جمعه و در برخی نقاط از مناطق یاد شده نیز با رگبار تگرگ و سیلاب‌های محلی نیز همراه خواهد شد.

برهمین اساس در روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر کاهش نسبی دمای هوا، مجدداً شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود. شایان ذکر است؛ دمای روزانه‏ هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه به آرامی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • عدم تفکیک زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن