Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:36:49 GMT

کشف یک محموله بی‌سابقه سیگار قاچاق در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۳۹۰۶

کشف یک محموله بی‌سابقه سیگار قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضاجعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عصر امروز گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز در استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از اقدام افرادی سودجو که به صورت سازمان یافته در امر قاچاق دخانیات و انتقال آن از طریق خودروهای باربری به سایر استان های کشور فعالیت داشتند مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی ضمن شناسایی محل بارگیری سیگارهای قاچاق در یکی از بنادر تجاری بندرعباس ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یکدستگاه کانتینر 425 هزار بسته شامل 8 میلیون و 500 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان، ارزش این محموله سنگین قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 340 میلیارد ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: تلاش پلیس برای شناسایی ودستگیری عاملان اصلی این محموله قاچاق ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق کالا و ارز بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند ، افزود : همه دستگاه‌های مسوول نیز باید در مبارزه با پدیده قاچاق کالا و ارز به خوبی با اجرای به موقع و صحیح وظایف خود نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاری گر پلیس باشند.

** عکس تزئینی است

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس کشف سیگار قاچاق محموله بی سابقه بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه شنبه در تشریح جزییات این طرح افزود: در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاقچیان سوخت و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، روز گذشته طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت به صورت همزمان در مناطق «خانسرخ، سورو، نخل ناخدا و روستای دهنو» بندرعباس اجرا شد.

وی بیان کرد: دراین طرح که با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند اجرا شد، در مجموع ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی هرمزگان اظهار کرد: همچنین مقادیری مشروبات الکلی، ۴۲۳ جفت کفش و یک دستگاه موتورسیکلت سنگین و پنج دستگاه خودرو شوتی در امر قاچاق نیز از قاچاقچیان به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این طرح ضربتی ۱۰ فروند «تشتک فایبرگلاس قایق موتوری» نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۱۳۷ نفر که از تبعه بیگانه غیرمجاز و بدون مجوز اقامت بوده و در تهیه و قاچاق سوخت فعالیت داشتند، دستگیر شدند و هماهنگی های لازم جهت بازگشت آنان به کشورشان انجام شده است.

سردار جاودان با تاکید بر استمرار طرح های عملیاتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح ها از مردم استان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه دپو (انباشت) و یا قاچاق کالا، سوخت و موادمخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد