Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حساس‌ترین دیدار گروه A رقابت‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا تیم ملی کره‌جنوبی با شکست ایران به صدر جدول رفت.

خبرگزاری میزان - در مهمترین دیدار هفته نهم از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا از ساعت ۱۵:۳۰ امروز تیم ملی فوتبال ایران در حالی در استادیوم جام جهانی سئول مهمان تیم ملی کره‌جنوبی بود که شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب یک تساوی در صدر جدول بمانند، اما کره‌ای‌ها که در ۷ بازی قبلی مقابل ایران رنگ برد را ندیده بودند، در حضور حداکثری تماشاگران و با ارائه نمایشی هجومی و هماهنگ‌تر موفق شدند در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره‌ای‌ها با کسب هفتمین پیروزی خود ۲۳ امتیازی شدند تا بالاتر از ایران ۲۲ امتیازی در صدر جدول بمانند، اما هنوز هر دو تیم یک بازی دیگر تا پایان دور نهایی انتخابی جام جهانی پیش رو دارند.

در نیمه نخست هرچند کره‌ای‌ها سوار بازی بودند، اما موقعیت چندانی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها صحنه مهم بازی تا دقیقه ۴۱ مصدومیت شجاع خلیل‌زاده و ورود عارف غلامی به زمین بود. پس از این تعویض سون هیونگ مین در دقیقه ۱+۴۵ با شوتی سرکش و روی اشتباه امیر عابدزاده موفق شد گل نخست میزبان را به ثمر برساند تا نیمه اول با برتری یک بر صفر کره به اتمام برسد.

در نیمه دوم باز هم کره تیم برتر میدان بود و در همان ثانیه‌های آغازین چیزی نمانده بود که سون گل دوم خود را هم بزند، اما عابدزاده با دبل سیوی دیدنی مانع از گلزنی ستاره تاتنهام شد. در دقیقه ۶۳ و در ادامه حملات دامنه‌دار شاگردان بنتو این بار کیم یونگ گئون بود که توانست در یک حرکت تیمی و با ضربه‌ای دقیق در داخل محوطه جریمه ایران گل دوم کره‌جنوبی را به ثمر برساند تا در نهیات این دیدار با شکست ۲ بر صفر تیم ملی ایران به پایان برسد.

این باخت نخستین شکست دراگان اسکوچیچ پس از ۱۵ بازی نشستن روی نمکیت تیم ملی ایران بود که در اولین بازی تیم ملی در قرن جدید رقم خورد. همچنین کره‌جنوبی تنها تیمی است که اسکوچیچ در طی ۱۵ بازی موفق به پیروزی مقابل آن‌ها نشده و یک تساوی و یک شکست را قبول کرده است.

*گل اول کره‌جنوبی توسط سون هیونگ مین (۴۶):

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *گل دوم کره‌جنوبی توسط کیم یونگ گئون (۶۳):   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*کره‌جنوبی یک - ایران صفر

گل‌: سون هیونگ مین (۴۶) و کیم یونگ گئون (۶۳)برای کره

کارت زرد: احمد نوراللهی (۷۳) از ایران

*ترکیب تیم ملی ایران:

امیر عابدزاده، احسان حاج‌صفی (کاپیتان) (۶۴ - اللهیار صیادمنش)، شجاع خلیل‌زاده (۴۱ - عارف غلامی)، میلاد محمدی (۴۶ - مهدی مهدی‌پور)، احمد نورالهی، وحید امیری (۸۹ - کریم انصاری‌فرد)، محمد حسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده، سید مجید حسینی، سردار آزمون (۸۸ - امیرحسین حسین‌زاده)، امید نورافکن

ترکیب تیم ملی کره‌جنوبی:

کیم سئونگ - کیم جونسو - کیم مین جائه (۷۹ - پارک جی‌سو) - جونگ وو یانگ - سون هئونگ مین - لی جائه سونگ - هوانگ هی‌چان - هوانگ او جی (۶۷ - چو سونگ) - کیم یونگ گئون - کئون چان گون (۸۷ - کیونگ وون) - کیم تائه وان   * آمار دیدار کره‌جنوبی و ایران:     * جدول گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا در پایان هفته نهم:   بیشتر بخوانید: ایران چگونه در سید ۲ قرعه‌کشی جام جهانی قرار می‌گیرد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی دراگان اسکوچیچ پائولو بنتو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال جام جهانی 2022 تیم ملی ایران تیم ملی کره جنوبی دراگان اسکوچیچ پائولو بنتو انتخابی جام جهانی تیم ملی کره جنوبی تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود و از لحاظ آماری هفته بیست و پنجم برای آنها معمولا با شکست‌ناپذیری همراه بوده و عملکرد خوبی داشته‌اند.

آنها در 15 سال اخیر شکستی را در هفته بیست و پنجم تجربه نکردند و 8 پیروزی 7 تساوی سهم آنها بوده و عملکرد خوبی داشتند و این موضوع از لحاظ روحی روانی می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری به آنها بدهد.

استقلالی‌ها در 7 دوره ابتدایی لیگ 3 بار در هفته بیست و پنجم شکست خوردند و آمار ضعیفی در این زمینه داشتند اما از فصل 8 لیگ برتر تاکنون شکست‌ناپذیر بودند و در بازی با تراکتور به دنبال ادامه‌دار بودن این رکورد خواهند بود.

آبی‌ها در حالی به مصاف تراکتور می‌روند که سه امتیاز این مسابقه از هر زمان دیگری برای آنها اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت قهرمانی این تیم را رقم بزند و در صورت شکست دادن تراکتور و رقم خوردن نتیجه دلخواه در بازی پرسپولیس-سپاهان ادامه فصل را با اعتماد به نفس بیشتری به میدان بروند.

دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17:00 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه یادگار به میزبانی سرخپوشان تبریز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!
  • ارتقای رکورد یا شکستن طلسم؟ 12 سال شکست‌ناپذیری رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ! / عکس
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد