Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در تعطیلات نوروز، گفت: ۲۰۵ گروه از مجموع ۷۰۰ گروه جهادی، به صورت جغرافیا محور در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند. - اخبار استانها -

سردار ابوالفضل طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان، ضمن تاکید بر اینکه گروه‌های جهادی در طول سال خدمات مختلفی را در نقاط گوناگون استان ارائه می‌کنند، اظهار داشت: امسال برنامه‌ریزی‌ها برای ایام تعطیلات به گونه‌ای بود که بسیاری از این گروه‌های جهادی به صورت جغرافیا محور فعال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 700 گروه جهادی مختلف در مناطق استان زنجان فعال هستند، تصریح کرد: این تیم‌ها تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری به کار خود ادامه خواهند داد.

جانشین فرمانده سپاه استان با بیان اینکه تاکنون یک هزار و 267 گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده است، افزود: فعالیت این گروه‌ها به صورت محله محور و جغرافیا محور پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه استان اردبیل: بسیج و سپاه اردبیل برای بازگشایی راه‌های روستایی پای کارنداحداث 21 واحد مسکونی توسط سپاه کوهدشت/ 30 هزار بسته معیشتی توزیع شدفرمانده سپاه استان اردبیل: بسیج و سپاه اردبیل برای بازگشایی راه‌های روستایی پای کارندسفر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دزفول به روایت تصویر

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 205 گروه جهادی از مجموع گروه‌های فعال در تعطیلات نوروزی، به صورت جغرافیا محور مشغول به خدمات رسانی در مناطق محروم هستند.

سردار طهماسبی در پایان حوزه فعالیت گروه‌های جهادی بسیج را شامل عمران، فرهنگی، اشتغالزایی، کشاورزی، سلامت و بهداشت برشمرد و یادآور شد: تا به امروز بسیاری از مناطق محروم استان در این حوزه‌ها از خدمات بسیج بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید نوروز گروه های جهادی بسیج سازندگی عید نوروز گروه های جهادی بسیج سازندگی جغرافیا محور فرمانده سپاه گروه جهادی گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • گام های بسیج سازندگی خراسان جنوبی برای مردمی کردن اقتصاد
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد