Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@14:27:09 GMT

فعالیت‌های بیولوژیکی-نظامی واشنگتن خطر آفرین است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۴۳۹۱

فعالیت‌های بیولوژیکی-نظامی واشنگتن خطر آفرین است

وزارت دفاع چین اعلام کرد که فعالیتهای بیولوژیکی واشنگتن از نظر امنیتی خطرآفرین است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، وزارت دفاع چین امروز پنجشنبه اعلام کرد که فعالیتهای بیولوژیکی-نظامی آمریکا شفاف نیست و خطرات امنیتی به همراه دارد.

این وزارت خانه همچنین افزود که واشنگتن باید درباره فعالیتهای نظامی و بیولوژیکی در خارج توضیح جامعی ارائه داده و انجام تحقیقات چند جانبه را بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، ادعاها مبنی بر آگاهی پکن از عملیات نظامی مسکو در اوکراین پیش از آغاز آن حقیقت ندارد.

این درحالی است که پیش تر وزارت امور خارجه چین با اشاره به گزارش‌هایی مبنی بر وجود آزمایشگاه‌های بیولوژیکی در اوکراین که توسط آمریکا تامین مالی می‌شوند، اعلام کرده بود: بار دیگر از واشنگتن می‌خواهیم تا درباره فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی در داخل و خارج از کشور از جمله اوکراین به طور کامل توضیح دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت چین واشنگتن پکن اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین وزارت امور خارجه چین مسکو وزارت دفاع چین آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای این کشور به یک قطار باری که تجهیزات نظامی تامین شده از سوی غرب را برای اوکراین حمل می کرد، حمله کرده اند.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این حمله ترکیبی از جنگنده‌ها، موشک و توپخانه استفاده شده است.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، در این بیانیه همچنین آمده است: « یک قطار با سلاح و تجهیزات نظامی غربی در منطقه شهرک اوداچنویه در دونتسک مورد اصابت قرار گرفت.»

به گفته وزارت دفاع روسیه، پرسنل و تجهیزات تیپ ۶۷ مکانیزه نیروهای اوکراینی نیز در ایستگاه بارگیری راه آهن در منطقه شهرک «بالاکلیا» در منطقه خارکیف اوکراین مورد حمله قرار گرفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • لهستان عبور خودروهای نظامی اوکراین از خاک خود را ممنوع کرد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین