Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا برای رایزنی درباره بحران اوکراین و اعمال بسته تحریمی جدید علیه روسیه وارد بروکسل پایتخت بلژیک شد. «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا روز پنج شنبه برای دیدار با مقامات ناتو، گروه هفت، و همچنین دیدار با مقامات شورای اروپا درباره بحران اوکراین وارد اروپا شد.

روزنامه واشنگتن پست با اعلام این خبر نوشت، انتظار می‌رود بایدن و رهبران اروپایی طرح‌های جدیدی را علیه روسیه با هدف کاهش وابستگی به منابع انرژی روسیه اعلام کنند و همچنین بسته تحریمی جدیدی را علیه مسکو اعمال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشته است که علیرغم اتحاد آمریکا و اروپا در این زمینه، اختلافاتی نیز در میان اعضای ناتو و آمریکا در زمینه چگونگی بازدارندگی علیه روسیه وجود دارد.

«جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید در طول مسیر سفر به اروپا به خبرنگاران همراه گفته، رئیس جمهور آمریکا همچنین قرار است درباره اقدامات احتمالی در زمینه حملات سایبری روسیه علیه غرب و احتمالات در زمینه استفاده مسکو از سلاح‌های شیمیایی و بیولوژیکی با متحدان رایزنی و مشورت کند.

ادعا‌ها درباره استفاده احتمالی روسیه از سلاح‌های شیمیایی درحالیست که آمریکا در برخی از کشور‌های شرق اروپا از جمله اوکراین وگرجستان دارای آزمایشگاه‌های بیولوژیکی است و اخیرا شورای امنیت سازمان ملل نشستی در همین زمینه برگزار کرده بود.

بایدن پس از دیدارهایش در بروکسل برای دیدار با رئیس جمهور لهستان به ورشو خواهد رفت.

این سومین سفر خارجی رئیس جمهور آمریکا از زمان در اختیار گرفتن قدرت در کاخ سفید است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بایدن اروپا روسیه اوکراین آمریکا رئیس جمهور آمریکا علیه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • تاکید مجدد ماکرون بر طرح اعزام نیرو به اوکراین
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • اعتراف کی‌یف به دستاورد‌های نظامی روسیه
  • تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور