Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جمعه در شمال‌غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، ارتفاعات زاگرس بارندگی تداوم دارد.

سازمان هواشناسی روز گذشته نسبت به تشدید سامانه بارشی در نیمه جنوبی اردبیل، ارتفاعات در استان‌های گیلان، غرب مازندران، قزوین، البرز، زنجان و تهران و همچنین لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، کولاک، برف در مسیرهای کوهستانی، مه و کاهش دید هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود

همچنین افزایش گرادیان فشار، دیگر سامانه عنوان شده از سوی سازمان هواشناسی است که موجب خیزش گردوخاک، کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، شکستن درختان فرسوده و نهال‌ها، آسیب به سازه‌های موقت مانند چادرها، گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی خواهد شد که امروز  پنجم فروردین‌ در استان‌های قم، تهران، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان شاهد این سامانه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی های سازمان هواشناسی نشان از کاهش دما در سطح کشور می دهد.

 روز شنبه وزش باد شدید (احتمال گرد و خاک) در دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب‌شرق و شرق کشور و یکشنبه برای جنوب غرب و بخش‌هایی از نوارشرقی پیش بینی می شود

کد خبر 666091 برچسب‌ها آب و هوا - ایران نوروز سازمان هواشناسي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران نوروز سازمان هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • هشدار هواشناسی به این ۵ استان جدی است
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آماده‌باش دستگاه‌ها برای بارش‌های پیش رو
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته