Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:07:13 GMT

جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۶۵۹۳

جویم لارستان به شهرستان ارتقا یافت

ایسنا/فارس معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از ارتقای بخش جویم لارستان به شهرستان خبر داد.

اسماعیل محبی‌پور گفت: طبق مصوبه هیات دولت بخش جویم لارستان به شهرستان ارتقا پیدا کرد و از طرف وزیر کشور برای اجرا به استانداری فارس ابلاغ شد.

به نقل از استانداری فارس، او عنوان کرد: با اضافه شدن جویم به شهرستان تعداد شهرستان های استان فارس به ۳۷شهرستان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار فارس خاطرنشان کرد: طبق مصوبه ابلاغ شده حدود جغرافیایی شهرستان جویم دقیقا حدود بخش پیشین جویم است و هیچ منطقه‌ای از آن کم یا به آن اضافه نشده است.

محبی‌پور افزود: بخش جویم در شمال شهرستان لارستان حد فاصل راستان و جهرم قرار گرفته بود که از این پس به عنوان یکی از شهرستان‌های استان معرفی می‌شود.

او بیان کرد: با ابلاغ این مصوبه استانداری فارس با همکاری نماینده شهرستان‌ها در شهرستان لارستان، اوز، جویم، خنج، گراش و همچنین با استفاده از ظرفیت های مردمی که هم مشتاق بودند و استقلال کردند در سریعترین زمان شاهد استقرار ادارات مربوطه و افتتاح فرمانداری و معرفی فرماندار باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس معتقد است ارتقای تقسیمات سیاسی باید با همکاری و تعاملات بین بخشی همکاری ادارات و همکاری مردم شریف باعث آرامش و آسایش بیشتر مردم و باز شدن مسیر توسعه شهرستان جویم باشد.

انتهاب پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری فارس شهرستان لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) در لارستان + تصاویر
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است