Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی فوتبال ایتالیا خودش را تا حد زیادی مقصر ناکامی تیم ملی ایتالیا در صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی ناکامی تیم ملی فوتبال ایتالیا برابر مقدونیه در اولین دور پلی‌آف جام جهانی 2022 و بازماندن از صعود به این رقابت‌ها، خیلی‌ها انگشت اتهام را به سوی هافبک این تیم جورجینیو نشانه گرفتند، کسی که در مرحله انتخابی، در دو بازی متوالی برابر تیم ملی سوئیس (تیمی که بالاتر از ایتالیا به صورت مستقیم به جام جهانی رسید) دو پنالتی از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خود او نیز به نقشش در ناکامی آتزوری واقف است و به همین دلیل پس از باخت شب گذشته (پنجشنبه) این تیم اعتراف کرد که هرگز تلخی از دست دادن آن دو پنالتی را از یاد نخواهد برد.

هافبک باشگاه چلسی پس از بازی تیم ملی کشورش در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، به شبکه رای اسپورت گفت: توضیح اتفاقی که افتاد سخت است. واقعاً دردناک است. راستش هنوز باورم نمی‌شود. فکر نمی‌کنم که تیم ما کمبود خلاقیت داشت چون مدام بر بازی سوار بودیم و کلی موقعیت به وجود آوردیم. متأسفانه ما نتوانستیم کار حریف را تمام کنیم. بازی خوبی انحام دادیم. ما سال گذشته قهرمان یورو شدیم اما متأسفانه در چند بازی اخیر مرتکب اشتباهاتی شدیم که نتوانستیم جبران‌شان کنیم.

جورجینیو افزود: پنالتی‌ها؟ وقتی به آنها فکر می‌کنم حالم خراب می‌شود. هنوز هم به آنها فکر می‌کنم. فکر آن پنالتی‌ها تا آخر عمر مرا رها نخواهد کرد. اینکه دو بار پشت ضربه پنالتی بایستی و نتوانی به تیمت و کشورت کمک کنی چیزی است که برای همیشه در ذهن من باقی خواهد ماند و سنگینی‌اش را روی شانه‌هایم حس خواهم کرد. مردم می‌گوید که باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم اما واقعاً سخت است.

واکنش رسانه‌های ایتالیایی به ناکامی آتزوری در صعود به جام جهانی 2022

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایتالیا جام جهانی 2022 تیم ملی فوتبال ایتالیا جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، سالرنیتانا با شکست ۳-۰ در بازی جمعه‌شب مقابل فروزینونه، شانس‌هایش برای بقا در سری A را از دست داد و به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

ماتیاس سوله در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی، مارکو برشیانینی در دقیقه ۲۵ و نادیر زورته‌آ در دقیقه ۸۵ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند و سقوط مهمان را قطعی کردند.

این پیروزی همچنین یک گام بزرگ و مهم برای فروزینونه محسوب می‌شود، چراکه آنها با کسب سه امتیاز جمعه‌شب، در رده هفدهم ۳۱ امتیازی شد، اگرچه خطر سقوط همچنان آنها را تهدید می‌کند اما شاگردان اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو شانس زیادی برای بقا در سری A دارند.

سالرنیتانا اما با شکست امشب بدون هیچ شانسی برای بقا در رده بیستم جدول قرار گرفته‌اند. آنها در ۳۴ بازی ۲۳ شکست و ۹ تساوی ثبت کردند و فقط دو بازی را برده‌اند.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم