Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران گفت: همیشه گفته‌ام تیم ملی ایران کیفیت تاکتیکی مناسبی ندارد و این موضوع با غیبت چند بازیکن خودش را نشان داد.

به گزارش قدس آنلاین، هادی طباطبایی درباره شکست ۲ صفر تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی اظهار داشت: در بازی‌های قبل هم گفتم ایران کیفیت تاکتیکی خیلی مناسبی ندارد؛ حتی زمانی هم که می‌بردیم این حرف را زدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران بیشتر بازیکن محور است تا تاکتیک‌محور و می‌بینید که وقتی چند بازیکن اصلی نیستند کیفیت تیم پایین می‌آید.

وی ادامه داد: بازیکنان یک بخش تیم هستند و کیفیت تاکتیکی تیم ما می‌توانست روند خیلی بهتری داشته باشد. خوب از ظرفیت‌های‌مان استفاده نکردیم. به بازی با کره کاری ندارم و در مورد تمام بازی‌های قبل تیم ملی صحبت می‌کنم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد ضعف دفاعی ایران در سمت چپ تیم کره جنوبی تصریح کرد: دقیقاً به دلیل غیبت بازیکنان این نقطه ضعف خودش را خیلی نشان داد. ممکن است کیفیت فنی بازیکن جانشین کمی پایین‌تر باشد؛ ‌ اما کیفیت حرکتی تیم ما با داشتن این پتانسیل و ظرفیت تاکتیکی خیلی بیشتر از اینها است. این ضعف تاکتیکی خودش را اینطور نشان داد.

«با توجه به صحبت‌های شما آیا اعتقادی به حضور اسکوچیچ روی نیمکت ایران در جام جهانی ندارید؟» طباطبایی در پاسخ به این پرسش گفت: از روز اول هم خیلی اعتقادی نداشتم؛ اما برخی هواداری و به نتایج نگاه می‌کنند. من یک سؤال دارم، تیم ایران در مسابقات قبلی به لحاظ کیفیت فنی خوبی بوده یا کیفیت فردی!؟ قطعاً کیفیت فردی بازیکنان تأثیرگذار بوده  و نتیجه این اتفاق هم می‌شود دیدار با کره. در هر صورت ما کاره‌ای نیستیم که بگوییم اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت باشد یا خیر!

دروازه‌بان پیشین تیم ملی در مورد اشتباه امیر عابدزاده روی گل اول کره یادآور شد: این‌ اشتباهات برای هر بازیکنی پیش می‌آید ولی پست دروازه حساس است و نمی‌دانم چرا بعضی‌ها آن را ساده می‌گیرند. برخی اتفاقات را نمی‌فهمم! شاید چون نزدیک تیم نیستم متوجه نمی‌شوم. کی‌روش نکات منفی زیادی داشت، اما یک شاخصه مهم داشت که باید از او یاد بگیریم؛ آن شاخصه هم این بود که تحت تأثیر جو و فضا بازیکنی را جا به جا نمی‌کرد. این نکته خیلی مهم است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دروازه بان پیشین تیم ملی ایران هادی طباطبایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات هشدارهای تکان دهنده‌ای داده و درباره خرید برنج خارجی، آب معدنی، سس مایونز و برخی دیگر از مواد خوراکی هشدارهای جدی داده است. این بخش از اظهارات او را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • کدام محصول غذایی در بازار ایران سمی است؟
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!