Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@05:59:11 GMT

راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۱۵۸

راهیان نور مصداق بارز جهاد تبیین است

نجف‌قلی‌زاده گفت: کاروان های راهیان نور حرکت فرهنگی اثربخش برای نظام اسلامی و مصداق بارز جهاد تبیین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم سرایی نجفقلیزاده در جمع کاروان های راهیان نور تبریز در گفتگو با تبریز بیدار اظهار داشت: بعد از دو سال وقفه بدلیل کرونا، امسال شاهد حضور بی نظیر همه اقشار مخصوصا جوانان و نوجوانان در کاروان های راهیان نور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جوانان می توانستند برای تعطیلات جای دیگر بروند اما در نخستین روزهای سال جدید مقدس ترین جا یعنی همان مشهد الشهدا را انتخاب کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: کاروان های راهیان نور حرکت فرهنگی اثربخش برای نظام اسلامی و مصداق بارز جهاد تبیین است.

وی ضمن تقدیر از روحانیون و راویان کاروان ها گفت: راویان دفاع مقدس هم راوی ۸ سال دفاع مقدس و هم راوی رسالت امروز باشند.

حجت الاسلام سرایی تاکید کرد: حضور جوانان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خنثی کننده اقدامات یاس آلود دشمنان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کاروان های راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند

ایسنا/لرستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور در مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کند.

سرهنگ احمد حسنوند امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: در توطئه‌هایی که از سوی دشمن می‌شود، نقش جهاد تبیین بیشتر محسوس است و در این زمینه اقداماتی شده است.

وی بیان کرد: تشکیل قرارگاه جهاد تبیین با توجه به فرمان رهبری، یکی از مهم‌ترین اقداماتی بوده که در این زمینه انجام شده است. این قرارگاه شامل مربیان عقیدتی و سیاسی و هادیان سیاسی با حضور در دانشگاه‌ها و مدارس اقدام به روشنگری و بصیرت افزایی می‌کند. اعزام هادیان سیاسی به اردوی راهیان‌ نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه عقیدتی سیاسی انجام شده است.

او افزود: در هفته عقیدتی سیاسی سپاه ۲۸ برنامه فرهنگی برگزار می‌شود که برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری با حضور اساتید شهرستانی و استانی و کشوری در مساجد و پایگاه‌های مقاومت و دانشگاه‌ها و مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد