Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی مصر بر این باور است که شاگردانش باید در یک فینال 5 روزه شرکت کنند.

کارلوس کی روش می گوید هواداران نقش مهمی در انگیزه گرفتن شاگردانش دارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیم ملی مصر برای صعود به جام جهانی قطر باید در دو بازی رفت و برگشت مقابل سنگال صف آرایی کند. حال کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی مصر می گوید اگر چه انتظار یک بازی آسان را ندارد اما حضور هواداران می تواند اعتماد به نفس بازیکنان را به شدت افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در این باره گفت:

قرار است در یک فینال بازی کنیم که 5 روز طول خواهد کشید و تعیین می کند چه تیمی به جام جهانی خواهد رفت. تفکر من در مورد تصمیماتی است که در تمرینات خواهم گرفت. شانس خوبی برای صعود داریم و می خواهیم از این لحظه لذت ببریم. هدف ما در دیدار با سنگال، لذت بردن از فوتبال نیست. باید به خوبی آماده شویم و فشار زیادی را تجمل کنیم. بازیکن دوازدهم ما، هواداران تیم ملی مصر هستند و اگر می خواهیم ببریم، آنها نقش مهمی در رسیدن به این هدف ایفا خواهند کرد. نگران هواداران نیستم چون بر این باورم آنها یار دوازدهم ما خواهند بود. باید درک کنید شرایط ما و بازیکنان آسان نیست. هواداران منبع اصلی حمایت ما هستند و در بازی برگشت هم هواداران سنگال تیمشان را تشویق می کنند و به آن قدرت می دهند.

 

مربی پرتغالی در ادامه گفت:

 بازی های ملی بسیار سخت و متفاوت از بازی های باشگاهی است. سنگال در حالی به مرحله حذفی جام ملت های آفریقا آمد که تنها یک گل در مرحله گروهی آن هم از روی پنالتی زد. نکته لازم برای پیروزی و پیشروی  تنها انجام بهترین بازی در زمین مسابقه نیست. می خواهیم از سنگال بیشتر گل بزنیم و به عملکرد دفاعی خوبمان ادامه دهیم و گل نخوریم تا به هدفمان برسیم. بهترین تیم ها سیستم دفاعی مشخصی دارند و گلزنی مقابل آنها دشوار است.

اخبار داغ 

دفاع وسط تیم قرن؛ محمد پنجعلی | کاپیتان منتخب آسیا، قوت قلب همبازیان! گفتگوی مهم مجیدی با حردانی و سلمانی جورجینیو: تا آخر عمرم بابت از دست دادن آن دو پنالتی رنج می کشم بیل: نیازی ندارم که به کسی پیامی بفرستم؛ آنها باید از خودشان خجالت بکشند! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند

النصر با درخشش کریستیانو رونالدو به فینال جام حذفی عربستان صعود کرد تا حریف الهلال شود.

به گزارش ایسنا، در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید.

النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • خانه ملت محلی برای حزب‌بازی نیست
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • موعود داور فینال آسیا شد