Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:51:14 GMT

خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۳۰۰

خطبه‌های نماز جمعه خراسان رضوی

امام جمعه تربت‌حیدریه در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان ضمن تبریک سال نو خورشیدی و آغاز قرن ۱۵ گفت: قرن چهاردهم خورشیدی قرن به انزوا کشیده شدن قدرتهای غرب و شرق و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و نیز سربلندی و کرامت انسانی جامعه اسلامی و مسلمانان جهان بود.
حجت الاسلام محمدرضا عصمتی افزود: امیداریم در قرن پانزدهم خورشیدی شاهد استقرار عدالت اسلامی زیر سایه حکومت جهانی حضرت مهدی موعود در سراسر جهان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تلاش دشمنان در مایوس کردن مردم ایران اشاره و اظهار کرد:وظیفه داریم به فرموده مقام معظم رهبری به جهاد تبیین بپردازیم با رویکرد آفندی داریم و لازم است در این زمینه به دفاع بسنده نکنیم.
امام جمعه سبزوار هم در خطبه های نماز جمعه شهرستان سبزوار با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی" گفت: تولید بر پایه دانش، ثمرات بیشتری دارد و علاوه بر اشتغال آفرینی به کاهش بیکاری در کشور کمک می کند.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیتهای داخلی و بهره گیری از توان سرمایه های معنوی و مادی کشور سبب می شود ‌که تاثیر تحریم‌های اقتصادی کاهش یابد.

وی با بیان این که یکی از آثار تحریمهای دشمنان، قرار دادن مردم در وضعیت سخت اقتصادی است ادامه داد: ایجاد گشایش اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم  تنها از طریق جدی گرفتن و پیگیری همه جانبه اقتصاد مقاومتی حاصل می شود.

برچسب‌ها سبزوار اتحاد جماهیر شوروی مقام معظم رهبری تربت حیدریه ستاد اقامه نماز کشور نوروز اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار اتحاد جماهیر شوروی مقام معظم رهبری سبزوار اتحاد جماهیر شوروی مقام معظم رهبری تربت حیدریه ستاد اقامه نماز کشور نوروز اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تصویب نصب هزار پنل خورشیدی برای تولید برق سبز در خراسان رضوی
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد