Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:55:41 GMT

اسکان موقت مسافران نوروزی یزد در اماکن مسقف

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۷۰۰

اسکان موقت مسافران نوروزی یزد در اماکن مسقف

ایسنا/یزد به دنبال شرایط ناپایدار جوی در استان یزد، مسافران نوروزی که در فضاهای آزاد اطراق کرده‌ بودند به اماکن مسقف جهت اسکان موقت هدایت شدند.

با توجه به پیش بینی طوفان و گردو خاک طی دو روز اخیر، ستاد خدات سفر استان یزد با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات امناء حسینیه‌ها و بقاع متبرکه اقدام به هدایت مسافران نوروزی این اماکن مسقف و ایمن در برابر جو ناپایدار حاکم بر یزد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام هواشناسی استان، امروز وزش باد شدید و گرد و خاک در ساعات بعدازظهر و اوایل شب احتمال طوفان گرد و خاک بر استان حککفرماست.

بر همین اساس، فردا شنبه نیز در برخی نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید گاهی با گرد و خاک و از شب با کاهش قابل ملاحظه دما و ماندگاری سرمای شبانه تا سه شنبه شب خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس هواشناسي مسافران نوروزی يزد اسکان موقت مسافران نوروزی نوروز 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • خبر خوش برای مستاجران
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند