Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@03:10:31 GMT

خراسان جنوبی، استانی فرهنگی با مردمانی ولایی و انقلابی

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۷۸۱۱

خراسان جنوبی، استانی فرهنگی با مردمانی ولایی و انقلابی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمدرضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در حاشیه ششمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج جام خاوران اظهار داشت: خراسان جنوبی به لحاظ فرهنگی استانی بسیار غنی با  مردمانی ولایی، انقلابی و ارزشی است.

وی از شطرنج بازان ممتاز ایران و سایر کشورهای جهان از تلاش‌های میزبانان و برگزار کنندگان این دوره از مسابقات تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: شطرنج بازان با خاطرات بیاد ماندنی استان را ترک نمایند.

طالبی یادآور شد: مردمان مهمان نواز و خونگرم ما در خراسان جنوبی، همواره پشتیبان نظام اسلامی بوده،اند.

وی با اشاره به عالمان بزرگی که خراسان‌جنوبی در خود پرورش داده، خاطرنشان کرد: علاوه بر عالمان بزرگ، پدران علوم جغرافیا، ارتودونسی ، سم شناسی ، تعلیم و  تربیت و غیره نیز پرورش یافته خراسان‌جنوبی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان گفت: این استان از جاذبه‌های گردشگری بسیار ممتاز و ویژه ای برخوردار است که بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ورزشکاران میهمان با گوشه ای  از این جاذبه ها به ویژه در مرکز استان آشنا خواهند شد.

طالبی به توفیقات خراسان جنوبی در حوزه‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: حضور ورزشکاران استان  در تیم‌های ملی رشته های مختلف کشور، مؤید این مطلب می‌باشد.

به گفته طالبی حضور چندین هندبالیست خراسان‌جنوبی در تیم ملی کشورمی‌تواند نمونه‌ای از این توفیقات باشد.

گفتنی‌است؛ ششمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام خاوران در چهار جدول ریتد آزاد و زیر ۱۸ سال همراه با بلیتس ریتد و مسابقه تیمی سیامی به روش سوئیسی با حضور بیش از ۳۱۵ شطرنج باز داخلی و خارجی در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: طالبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح های پیشنهادی دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رییس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونین سایر دستگاه های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح های فرهنگی و هنری استان، تکمیل تجهیز مجتمع های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده های شهدا و تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.
گفتنی است دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • تامین امکانات مورد نیاز برای برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو