Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:33:50 GMT

شعار سال برای خنثی‌سازی تحریم‌ها است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۸۱۶۲

شعار سال برای خنثی‌سازی تحریم‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در یک دهه اخیر تمرکز شعارهای سال رهبری بر مسئله اقتصاد است زیرا دشمن در تلاش بوده تا از این ناحیه به نظام ضربه بزند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شعار و خواست امام جامعه را مردم از مسؤولان مطالبه و از شعار سال حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالان فرهنگی، رسانه‌ای، تریبون دارها، منبر دارها و اساتید حوزه و دانشگاه به میدان بیایند و جریانی را در داخل جامعه ایجاد کنند که مسؤولان را به سمت عملیاتی کردن این شعار حرکت دهند و به شکل عملی شعار سال را پیاده کنند.

حجت الاسلام نوری با بیان این که عملی کردن شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» برای خنثی کردن تحریم‌ها است، گفت: ما برداشتن تحریم‌ها را در مذاکره دنبال می‌کنیم اما شعار امام جامعه متوجه خنثی سازی تحریم هاست و اگر تحریم‌ها ادامه داشته باشند با تحقق شعارهای سال تحریم دشمن خنثی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که تولید باید مبتنی بر دانش باشد، خاطرنشان کرد: در کشور ۱۴ تا ۱۵ میلیون تحصیل کرده داریم که بسیاری از اینها بیکارند و اگر تولید مبتنی بر علم و دانش باشد و از قبل علم و دانش رفاه به وجود آوریم مشکل اشتغال حل و مردم افزایش ثروت خواهد داشت و تحریم‌ها نیز خنثی می‌شود.

وی افزود: اگر می‌توانستیم نفت را که خام می‌فروشیم فرآوری کنیم و دانش این کار را داشتیم، ثروت تولید می‌شد نه این که نفت خام را بفروشیم و خریداران، آن را فرآوری کنند و به چندین برابر قیمت دوباره به ما بفروشند.

نوری تصریح کرد: ما باید خط تولید ایجاد کنیم و از واردات خط تولید کارخانه‌ها بی نیاز شویم تا مشکلات جامعه حل شود.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگر از خطبه‌های نماز جمعه از مسؤولان خواست تا اردوهای جهادی را حمایت کنند و گفت: اردوهای جهادی در سازندگی مناطق محروم نقش پررنگی دارند.

کد خبر 5453497

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد شعار سال رضا نوری بوشهر مسافران نوروزی نوروز گردشگری ویروس کرونا نوروز 1401 سفرهای نوروزی آمار کرونا کرمانشاه بارش برف سانحه تصادف اردوهای راهیان نور خطبه های نماز جمعه تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است / با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران