Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مبلغی گفت: حل مشکلات مردم در گروه خدمت خالصانه و جهادی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی ظهرامروز در سخنرانی قبل خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: توجه به دیگران و دغدغه مندی برای رفع مشکل مردم راه رسیدن به خداوند است؛ دین مبین اسلام دینی است که بر خدمتگزاری و خدمت‌رسانی به مردم تأکید فراوان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت‌رسانی درگرو خدمت به یک گروه خاص نیست و حتی خدمت‌رسانی برای حیوانات نیز در نزد الهی اجر دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، برآورده کردن مشکل برادر مسلمان را از مهم‌ترین کارهای خیر برشمرد و عنوان کرد: برترین اعمال ازنظر خداوند خُنَک نمودن دل‌های سوخته تشنگان و سیر کردن گرسنگان است.

وی ضمن اشاره به بیانات پیامبر اسلام (ص) درزمینهٔ خدمت‌رسانی به مردم، تصریح کرد: در سیره زندگی ائمه و پیامبر بزرگوار اسلام رسیدگی به مشکلات دیگران جزء اولویت‌ها بوده است.

مبلغی حل مشکل مردم را یک وظیفه انسانی دانست و گفت: همه ما به‌اندازه خود در برطرف کردن مشکلات مردم وظیفه‌داریم، آن‌کسی که کارمند است وظیفه اصلی او خدمت به مردم بوده و وظیفه بیشتری دارد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه حل مشکلات مردم توسط مسئولان را یک وظیفه دینی، انسانی و قانونی است، بیان کرد: مسئولی که به گرفتاری گرفتاران رسیدگی کامل و درست نداشته باشد ازنظر ما لیاقت آن جایگاه را ندارد و مسئولان بالادست باید این مسئولیت را از او صلب کنند.

وی فلسفه وجودی انقلاب اسلامی را خدمت‌رسانی و توجه به مردم برشمرد و گفت: رئیس و مسئولی که در یک جایگاه قرارگرفته است چیزی جز یک نوکر و خدمت رسان به مردم نیست؛ سیره امام خمینی (ره) این بود که خود را خدمت گذار مردم می‌دانست پس تک‌تک مسئولان نیز باید این روحیه را داشته باشند.

مبلغی بیان کرد: شاید دولت به خاطر نبود اعتبار نتواند تمامی مشکلات مردم را حل کند ولی تمامی ما می‌توانیم به همنوع‌های خود کمک کنیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس امنیت را مهم‌ترین مسئله در شهرستان دانست و تأکید کرد: لازمه ورود سرمایه‌گذار در هر شهری وجود امنیت مطلوب می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد که هرکسی تسویه‌حساب شخصی و طایفه‌ای خود را با کشتن و رگبار بستن در سطح جامعه برطرف سازد این امر موجب برهم زدن امنیت می‌شود، حاکمیت در این راستا موظف به حل این‌گونه مشکلات اجتماعی است، بنده از مسئولان ذی‌ربط درخواست دارم که بساط خشونت‌های که موجب برهم زدن امنیت شهرستان می‌شود را از ببرند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مشکلات مردم خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، گفت: شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم یک راهبرد اجرایی برای همه اقشار مردم و مسئولان است که با تحقق آن مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم برطرف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، کریم عباسی در نخستین جلسه این معاونت ضمن تشریح و تبیین محورهای شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام شده، اظهار داشت: اگر چه فعالیت‌های بسیار خوب و مثبتی در حوزه تولید و چرخه اقتصاد در کشور صورت گرفته، ولی بیان مستمر این مهم در سال‌های اخیر توسط معظم‌له نشان از اهمیت استمرار، تلاش و نیاز به ایجاد دگرگونی در حوزه تولید و علم کشور است.

وی افزود: افکار عمومی و مردم باید نتایج فعالیت تولیدی و تحقق راهبرد سال را در عملکرد مسئولان لمس کند، چرا که ریشه حل مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و بین‌الملل در تحقق شعار سال است و این مهم با مقوله علم قابل رفع شدن است و این موضوع نشان‌دهنده ارزش علم و عالم است.

معاون علمی و پژوهشی سپاه استان قزوین، خاطرنشان کرد: بی‌تردید برای هر پدیده در عالم هستی یک سیر تکامل قابل تصور است و اگر استعدادها و ظرفیت‌های موجود در جامعه به شکل صحیح به‌کارگیری شود می‌توان به جهش تولید دست یافت و نتایج شیرین آن را در کشور حس کرد.

عباسی به دستاوردهای جشنواره علمی جهادگران علم و فناوری این معاونت در استان قزوین اشاره کرد و افزود: این جشنواره تنها به یک همایش ختم نمی‌شود و برگزاری جشنواره علمی آغاز یک حرکت علمی در استان است که به همین منظور دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و زمینه ساز فعالیت های جشنواره آتی خواهد بود.

وی تصریح کرد: سعی ما در معاونت علمی و پژوهشی در راستای شعار سال؛ شناسایی ظرفیت های مردمی و نیازهای مسئولان و ایجاد ارتباط بین این دو حوزه است تا بتوانیم گام اصلی را برای سربلندی و اعتلای جمهوری اسلامی ایران برداریم.

گفتنی است، در این جلسه هریک از مسئولان علمی نواحی و اقشار به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سال گذشته پرداخته و در خصوص برنامه‌های سال جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان