Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:52:16 GMT

فعالیت شبکه مخابراتی در مشهد ۱۴ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۸۵۴۰

فعالیت شبکه مخابراتی در مشهد ۱۴ درصد افزایش یافت

حسن اروجی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در همین روزها تعداد مشترکان شبکه موبایل همراه اول در مشهد به طور متوسط ۱۲ درصد افزایش داشته است با این حال شبکه تلفن همراه و ثابت استان و مشهد در پایداری کامل قرار دارد.

وی اظهار داشت: برای دستیابی به این پایداری شبکه و تماسهای واضح، طی ماه گذشته ۱۵ سایت جدید تلفن همراه در مشهد راه اندازی شد که چهار سایت جدید در اطراف حرم مطهر رضوی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی ویژه برای پایداری سیستمهای انتقال و صیانت از مسیرهای فیبرنوری شهری و بین شهری در مقابل آسیب، استقرار گروه های خاص نگهداری و بهینه سازی شبکه همراه اول علاوه بر مراکز مخابراتی در حریم حرم مطهر از دیگر اقداماتی بود که در راستای تقویت شبکه برای ایام نوروز ۱۴۰۱ برای زائران امام رضا (ع) در مخابرات منطقه خراسان رضوی انجام شد.

برچسب‌ها مشهد همراه اول حرم امام رضا شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد همراه اول حرم امام رضا مشهد همراه اول حرم امام رضا شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایداری جوی همراه با افزایش دما در گلستان تا چهارشنبه
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی