Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:39:36 GMT

اردوهای جهادی محل پرورش شهید حججی ها هستند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۸۶۷۸

اردوهای جهادی محل پرورش شهید حججی ها هستند

رحمان جلالی روز جمعه در بازدید از اردوی جهادی روستای تمیک شهرستان بم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: لحظه به لحظه اردوهای جهادی عبادت و جهاد است زیرا جهاد فقط تفنگ به دوش گرفتن نیست.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع اردوهای جهادی از بارزترین بسترهای امیدآفرینی محسوب می‌شوند بیان‌کرد: اردوهای جهادی زمینه مشارکت مردم در پیشرفت کشور را فراهم می‌کنند و این خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ریل اساسی کشور و راهبردهای اساسی رهبری در دو سخنرانی ۱۴ خرداد و عید نوروز است که مقام معظم رهبری واقعیت های اصلی نظام را در این دو سخنرانی بیان می فرمایند.

جلالی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما هنوز توان این را داریم که کشور ۸۰ میلیونی دیگری را اداره کنیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود به موضوع جهاد فوری و لازم اشاره کردند که اردوهای جهادی نیز بهترین بستر برای تحقق این مطالبه رهبر انقلاب به شمار می‌روند.

به گفته وی کار بسیجی و جهادی بسیار بانظم و دقیق است بنابراین برای حل مشکلات باید تمام مسایل اولویت بندی شده و کلان مسئله ها مشخص شوند .

جلالی تصریح کرد:مهمترین مشکل منطقه شرق کرمان ایجاد اشتغال است زیرا عمده خانوارهای این منطقه تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار دارند بنابراین باید روی توانمندسازی مردم کار کرد.

وی با اشاره به شعار امسال« تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: باید شعار امسال در این روستا محقق شود و یکی از این موارد اشتغال های خانگی هستند .

به گزارش ایرنا، اردوی جهادی شهید چمران به مدت ۱۰ روز از دوم فروردین ماه با حضور در روستای تمیک از توابع بخش بزمان شهرستان بم در راستای رفع محرومیت ها در حال ارائه خدمات به اهالی مناطق محروم هستند.

این اردو متشکل از هشت زن و ۱۵ مرد است که بانوان  گلدوزی، خیاطی و احکام بانوان را آموزش می دهند و آقایان احداث ابنیه، ساخت سرویس بهداشتی و حصار مسجد را بر عهده دارند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها مناطق محروم بم محرومیت گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مناطق محروم بم محرومیت مناطق محروم بم محرومیت گروه های جهادی اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند

به گزارش صدای ایران از ایلنا،رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند، فرمودند: غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.


گزیده فرمایشات رهبر انقلاب در این دیدار به این شرح است:

**تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است.

**تبیین مصالح بنیادی کشور و نظام از وظایف معاونت پرورشی است. جوانان باید منطق شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی را بدانند.

** الگو‌های جامعه معلمین باید به عنوان قهرمان معرفی شوند.

**غزه امروز مسئله اول دنیا است؛ صهیونیست‌ها و پشتیبانان آمریکایی و اروپایی آنها نمی‌توانند مسئله غزه را از دستور کار افکار عمومی دنیا خارج کنند؛ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند.


دیگر خبرها

  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • شاهکار رهبر انقلاب در تفسیر قرآن
  • رهبر معظم انقلاب: جوانان باید منطق شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم صهیونیستی» را بدانند
  • اینفوگرافیک/محور بیانات رهبر انقلاب در دیدار معلمان
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • دیدار جمعی از معلمان و فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند