Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مدرس خیابانی در جلسه بررسی افزایش ایمنی شهری در پی ارائه گزارش کمبود تجهیزات آتش نشانی، بر افزایش ضریب ایمنی با استفاده از تامین تجهیزات و برآورده ساختن ملزومات مورد نیاز تاکید کرد.

استاندار گفت: تامین نردبان ۳۲ متری، خرید تجهیزات تخصصی، خرید ماشین آلات آتش نشانی و همچنین تامین نیروی انسانی از مهمترین درخواست‌های سازمان آتش نشانی زاهدان است که این جلسه برای بررسی و ارائه راهکار در این خصوص تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس خیابانی گفت: در این راستا ۳ ایستگاه آتش نشانی توسط راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همچنین یک پایگاه توسط شهرداری زاهدان احداث می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان، همچنین نصب شیر‌های هیدرانت آتش نشانی در زاهدان را خواستار شد و اظهار داشت: ۳۰ عدد از شیر‌ها بر اساس تفاهم‌نامه موجود بین شرکت آب و فاضلاب و سازمان آتش نشانی تا آخر خردادماه و ۱۵۰ عدد شیر دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ در سطح شهر و در اماکن پرخطر نصب شوند.

اوهمچنین تامین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان آتش نشانی را از محل نیرو‌های مازاد شهرداری زاهدان و همچنین تامین اعتبار جهت خرید تجهیزات تخصصی را مورد تاکید قرار داد.

ابراهیم شهریاری سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان نیز در ابتدا گزارشی از امکانات و خدمات ارائه شده و مشکلات و کمبود‌های آتش‌نشانی شهرداری زاهدان ارائه نمود و با اشاره به اینکه وجود تجهیزات و ماشین آلات مدرن از الزامات ارتقاء کیفیت و سرعت خدمت رسانی به شهروندان است گفت:کمبود تجهیزات آتش نشانی در بحران ها، فاجعه به بار می‌آورد، در همین راستا تأمین تجهیزات مورد نیاز سازمان آتش نشانی ضروری است.

شهریاری اظهار داشت، اینک عمده مشکل سازمان آتش نشانی این شهر کمبود تجهیزات و فرسوده بودن خودرو‌های آتش نشانی است که قیمت تجهیزات آتش نشانی بسیار گران است و با توجه به اینکه سازمان آتش نشانی از سازمان‌های بدون درآمد و هزینه بر است می‌طلبد به آن کمک کنیم و آن را به امکانات و تجهیزات مدرن و به روز مجهز کنیم.

وی با اشاره به افزایش سرعت تکنولوژی خاطرنشان کرد: از طرفی هم مشکلات شهر‌ها با توجه به افزایش جمعیت، از بُعد ایمنی افزایش یافته است که برخی از این مشکلات به واسطه عدم داشتن‌تائیدیه ایمنی اماکن و برخی هم به دلیل بی احتیاطی است و در هر صورت توان و کیفیت مقابله با وجود تجهیزات مورد نیاز، موضوع بسیار مهمی بر ایمنی هر شهر است.

شهریاری، ضمن تشکر از حضور استاندار در ایستگاه آتش نشانی و تشکیل این جلسه علیرغم تراکم کاری، در این دیدار، خاطر نشان کرد: حمایت و پشتیبانی از این سازمان باعث دلگرمی آتش نشانان و به تبع آن انگیزه و عزم آنان برای خدمت به مردم می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان ایمنی شهر سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • سازمان دامپزشکی به‌دنبال بازمهندسی در فرایندهای سازمانی است
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد