Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بهنام آرین روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۱۲ سال است که افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را دارم و در این سال‌ها من و سایر رکاب‌زنان برای اعتلای این ورزش تلاش‌های بسیاری را انجام داده‌ایم. دوچرخه سواری با توجه به ماهیت و شکلی دارد تجهیزات محور است و یک دوچرخه سوار باید از وسایل به روز استفاده کند تا بتواند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه سال‌هاست که در دوچرخه سواری این مشکل را داریم و از علم روز دنیا عقب مانده‌ایم. دوچرخه سواری قطعات و لوازمی دارد که هر لحظه به روز می‌شود و شاید تجهیزاتی که امروز در یک مسابقه استفاده می‌شود در رویداد بعدی ارتقا یابد اما ما هنوز درگیر تجهیزات ۲۰۱۸ هستیم و ملی‌پوشان ما با این شرایط به مصاف رقبای خود می‌روند.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان تاکید کرد:‌ با همه این شرایط تمرینات خودمان را دنبال می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم این شرایط روی عملکردمان اثر منفی بگذارد، البته هر چه کنیم باز از سایر رقبا که از تجهیرات روز بهره مند می‌شوند، عقب هستیم اما با تلاش و غیرت خودمان را به آنها می‌رسانیم.

آرین در مورد رقابت‌های جاده قهرمانی آسیا که قرار است از ۵ تا ۹ فروردین ماه ۱۴۰۱در شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار شود نیز گفت: این مسابقات در شرایطی برگزار می‌شود که همه تیم‌های آسیایی به آنجا خواهند آمد و با توجه به این که دو سال است مسابقات برگزار نشده هیچ شناختی از رقبا و عملکردشان نداریم. ما تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم اما نتیجه در حین مسابقه مشخص می‌شود و باید دید در این رقابت‌ها چه اتفاقی روی می‌دهد. 

وی ادامه داد: قرار بود قبل از اعزام به تاجیکستان در ترکیه اردوی آمادگی خود را برپا کنیم تا در چند مسابقه حضور یافته و رکاب بزنیم اما بنا به دلایلی چند مسابقه اول را از دست دادیم و فقط فرصت کردیم در دو مسابقه آخر شرکت کنیم. به هر حال می‌رویم تا در قهرمانی جاده آسیا رکاب بزنیم و امیدوارم نتایجی که به دست می‌آید قابل قبول بوده و نظر کادر فنی را جلب کند. 

برچسب‌ها مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون دوچرخه سواری رییس فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، علی‌رغم سابقه دیرینه صنعت تایر در ایران، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان این کالا در سایه سوءتدبیر مدیران تصمیم‌گیر دچار مشکلات عدیده‌ای همچون کاهش تولید، کمبود تایر در برخی سایزها و گران‌فروشی هستند. اما علت اصلی نابسامانی‌های اخیر در بازار تایر چیست و مشکل از کجاست؟

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام ، سامانه های موازی جهت فروش اینترنتی تایر ماشین وجود دارد که سامانه تجارت ، خودرو پی و سایت‌های خود شرکت‌ها هستند . سامانه تجارت ثبت نام کردم و وقتی به عاملین فروش مراجعه میکنم می‌گویند که این سامانه نباید ثبت نام میکردی ، بالاخره تکلیف ملت روشن نیست ، خواهشا پیگیری کنید ، موازی کاری و کمبود در حوزه تایر پدرمون رو در آورد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • گاری سواری، تنها سرگرمی کودکان غزه | ببینید
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت