Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:00:43 GMT

لزوم معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۴۸۹۲۲

لزوم معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس محمدیان با تاکید بر اینکه رسانه ها در زمینه ظرفیت های سیستان و بلوچستان بیش  از پیش قلم بزنند، گفت: این استان جاذبه‌های منحصربفرد طبیعی دارد که آنطور که باید برای مردم کشور معرفی نشده است.

وی افزود: با هدف در دسترس بودن رسانه ها برای مردم، به زودی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان کانون بسیج رسانه ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدیان بیان کرد: کانون بسیج رسانه ضمن ساماندهی خبرنگاران هر شهرستان، زمینه تعامل و تفاهم و تبادل نظر رسانه ها برای طی کردن یک مسیر واحد را میسر می کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه ادامه داد: کانون بسیج رسانه به نوعی خانه خبرنگاران هر منطقه خواهد بود.

این مسؤول از مسؤولان خواست ضمن تقویت روحیه انتقاد پذیری، از انتقاد سازنده خبرنگاران استقبال کرده و زمینه را برای فعالیت بهتر آنان در راستای آگاهی بخشی به مردم از دستاوردهای نظام و انقلاب فراهم سازند.

وی بر تقویت رسانه های محلی تاکید کرد و گفت: پر رنگ کردن نقش نظارتی، مثبت اندیشی، مبارزه با فساد و بیان خدمات نظام اسلامی باید در دستور کار اصحاب رسانه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: رسانه مطالبه گر، مستقل و در راستای مسئولیت های اجتماعی حرکت می کند و گفتمان مطالبه گری را بر اساس صداقت و صلابت دنبال می کند.

وی بیان کرد: به دلیل کمبود خبرنگار در استان سیستان و بلوچستان باید نهضت آموزش خبرنگاری راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری آموزش خبرنگاری سفرهای نوروزی سیستان و بلوچستان بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در نشست با مدیرکل شیلات استان گفت: تعاونی‌ها یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد است و با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی‌های صید و صیادی می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.
خلیل احمد سلامی افزود:  برای تحقق شعار سال باید از توانمندی مردم به ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.
وی ادامه داد:  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده‌ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم دارد.
سلامی گفت: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جاذبه‌های گردشگری شیراز
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) جاذبه‌های گردشگری و طبیعی آستارا
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان