Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید هژبری شامگاه جمعه در نشست راهبری سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: موضوع دیگری که در کاهش سوانح و حوادث جاده ای بسیار مهم و اثر گذار بوده، مساله فرهنگی است که باید در این حوزه فرهنگ سازی شود.

وی افزود: ۲۲ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که بیشترین تصادفات دراین نقاط به وقوع می پیوندد و باید این نقاط با همکاری دستگاه های اجرایی به مرور اصلاح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام ادامه داد: در استان ایلام با وجود وضعیت توپوگرافی سخت، اما اقدامات بحث ساخت و ساز راههای استان رضایت بخش و مطلوب است.

وی تاکید کرد: امسال برای ۳۱ کیلومتر جاده در استان با همت قرارگاه خاتم الانبیاء ( ص ) بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با رایزنی های استاندار محترم و در یک برنامه بلند مدت و میان مدت این پروژه مهم در حال انجام است.

هژبری، بالابردن نظارت ها و تشدید حضور پلیس در محورهای مواصلاتی را در کاهش سوانح رانندگی بسیار اثر گذار عنوان کرد و گفت: اگر تلاش کنیم که سرعت وسایل نقلیه در محورها کاهش یابد، تلفات هم کمتر خواهد شد و کاهش ۲۰ کیلومتری سرعت در محورها، موجب کاهش چشمگیر حوادث در جاده ها خواهد شد.

وی آشکار سازی نقاط حادثه خیز در استان را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: نقاط کور جاده ای را در برنامه میان مدت باید اصلاح کنیم و این نشست آغازی برای شروع به کار شناسایی، تأمین اعتبار و دیگر مسایل این حوزه خواهد بود.

هژبری ادامه داد: در مسیر های استان خودروهای امدادی و راهداری هم حضور دارند که باعث بازدارندگی و کاهش سرعت وسایل نقلیه در محورها خواهند شد. 

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: تمامی دستگاه های اجرایی از روز شنبه یک وسیله نقلیه را همراه با راننده به مدت یک هفته در اختیار پلیس راه قرار می دهند و توزیع این خودروها برعهده پلیس راه خواهد بود که البته اولویت حضور این خودروها در شهرستان های سرابله، ایلام، مهران و دهلران است.

وی گفت: تلاش ما تقویت پلیس راه است چرا که پلیس راه در بخشی از مسیرها همراه با تیم ها و ایستگاه های راهداری و فوریت های پزشکی و هلال احمر حضوری گسترده دارد.

برچسب‌ها استانداری ایلام ایلام سفرهای داخلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام ایلام سفرهای داخلی استانداری ایلام ایلام سفرهای داخلی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ معاون عملیاتی پلیس راه کشور در همایش حمل و نقل استان با بیان اینکه ۱۴ درصد تصادفات جاده‌ای در کشور در حوزه حمل و نقل است، گفت: همه دستگاه‌ها باید همکاری‌های لازم را در راستای کاهش تصادفات در حوزه حمل و نقل داشته باشند.
سرهنگ قلی نیا با اشاره به اینکه سالانه حدود ۲۰ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشور جان خود را از دست می‌دهند، افزود: باید با فرهنگ سازی و آموزش این رقم را در کشور کاهش داد.
در پایان این همایش از فعالان و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل استان همدان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد