Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نورانی گفت: صادرات فلفل دلمه به روسیه  از ۱۴ اسفند پس از بررسی چند گلخانه، نمونه برداری و در نتیجه مشاهده نشدن باقی مانده سموم از س گرفته شده است.

به گفته رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی، صادرات به روسیه نیازمند گواهی سلامت از غذا و دارو و قرنطینه از حفظ نباتات است تا در آینده مشکلی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آذر ماه ممنوعیت صادرات فلفل دلمه به روسیه سر و صدای زیادی به پا کرد که وزارت جهاد طی اطلاعیه ای اعلام کرد که صادرات از ۱۴ اسفند مجدد از سر گرفته شد.

نورانی گفت: در وزارت جهاد هدف گذاری شده است که از امسال نظارت جدی بر تولید محصولات جالیزی، گلخانه ای و باغی صورت گیرد و از طرفی قرار است محصولات شناسنامه دار شوند تا نگرانی در خصوص تولید نداشته باشیم.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی می گوید: علی رغم هجمه ای که بیرون مرزها علیه محصولات کشاورزی ما بوجود آمد، اما در واقعیت این اخبار کذب بود که با این وجود نظارت ها باید افزایش یابد تا مشکلات برون مرزی ایجاد نشود.

علایی مقدم رئیس سازمان حفظ نباتات پیش از این گفته بود صادرکنندگان برای صادرات ۵ محصول بادمجان، فلفل دلمه‌ای، سیب درختی، گوجه فرنگی و خیار به روسیه باید از آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذا و دارو برگه آنالیز دریافت کنند و بدون این برگه امکان صادرات برای آنان وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات فلفل دلمه تولید فلفل دلمه محصولات جالیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۴۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • صادرات محصولات کشاورزی ایران از مرز ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار فراتر رفت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد