Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی ضمن تشریح عملکرد ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان شمالی، از رفع مشکل ۳۳ واحد تولیدی،احیاء و جلوگیری از تعطیلی ۳۷ واحد تولیدی و بازگشت به کار ۱۵۳ کارگر بیکار شده به کار در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

خبرگزاری میزان _ حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده، اظهار کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده توسط ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان ضمن رفع مشکلات ۳۳ واحد تولیدی، ۹ واحد تولیدی احیاء شدند و از تعطیلی ۲۸ واحد تولیدی در معرض تعطیلی نیز جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به انجام قریب به یک هزار فقره مکاتبه در طول این مدت با دستگاه‌های اجرایی به منظور رفع موانع تولید و تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری در استان اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته در مجموع ۴۸ جلسه ذیل این ستاد تشکیل و به ۱۰۳ فقره پرونده _ که در قالب تقاضای سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در دبیرخانه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مطرح شده بود_ رسیدگی شد که در ادامه با حمایت مؤثر از ۷۰ واحد تولیدی مشکلات طرح شده به نحو مقتضی مرتفع و این پرونده‌ها نیز تعیین تکلیف شد.

براتی زاده در خصوص ماهیت و ابعاد مشکلات مبتلابه عمده واحد‌های تولیدی استان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اغلب واحد‌های تولیدی با مشکلات مشابهی در حوزه نقدینگی و صدور مجوز‌های کسب و کار مواجه هستند که باید با اتخاذ تدابیر لازم توسط دستگاه‌های ذی ربط و نیز همکاری مورد انتظار و بیش از پیش از سوی بانک‌ها این مشکلات در اسرع وقت مرتفع شود.

رئیس ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان اظهار کرد: در نتیجه تلاش‌های دستگاه قضایی در طول سال ۱۴۰۰ از ۴۷ واحد تولیدی و سرمایه گذاری در تمامی سطوح مدیریتی چه از سوی حوزه ریاست، دبیر ستاد در استان و دیگر مدیران قضایی در شهرستان‌ها بازدید به عمل آمد و به مشکلات مطروحه از سوی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بطور میدانی و حسب مورد طی جلسات اختصاصی و ویژه رسیدگی شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: خراسان شمالی احیای کارگاه تولیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خراسان شمالی احیای کارگاه تولیدی ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل خراسان شمالی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد