Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته سرهنگ کرم حسنی، طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سارقان و کشف کالای قاچاق، دستگیری اراذل و اوباش در سطح حوزه استحفاظی با بکارگیری تمامی امکانات و نیرو‌ها در سال جاری به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: در نتیجه این طرح ها، ۱۷۷ دستگاه موتور سیکلت و ۳۳۳ خودرو متخلف توقیف و به جهت داشتن خلافی بالا، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریال از اقدامات پلیس شهرستان در راستای برخورد با قاچاقچیان بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۰ درصدی داشته است.

او کشف ۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و افزایش ۱۲ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل را از دیگر اقدامات پلیس در شهرستان خواند و گفت: دستگیری ۵ قاچاقچی مواد مخدر، ۴۰ خرده فروش و جمع آوری ۲۶۰ معتاد متجاهر، از دستاورد‌های پلیس در راستای برخورد با مواد مخدر در سال جاری بوده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان می‌باشد،
گفت: کاهش وقوع ۳ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته نتیجه گشت زنی هدفمند پلیس و همکاری و تعامل ادارات، سازمان‌های دولتی و شهروندان با پلیس می‌باشد.

او امنیت، آسایش و آرامش شهروندان را خط قرمز پلیس خواند و گفت: ماموران انتظامی در ایام نوروز با هر گونه بی نظمی و نا امنی و افرادی که بخواهند با سد معبر و بی نظمی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر بر ضرورت افزایش آرامش عمومی و ارتقاء امنیت اجتماعی مردم در ایام نوروز سال ۱۴۰۱ تاکید کرد و گفت: پلیس در تامین امنیت مطلوب شهروندان در ایام تعطیلات نوروز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی وسایل نقلیه مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه

سرهنگ " حسین خواجه " روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه افزود: ماموران پس از مشکوک شدن به محموله کامیون باری حامل بار هندوانه آن را مورد بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی عسلویه تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شد، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی ادامه داد: وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است و در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری برخورد قاطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند