Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@08:42:03 GMT

بازگشت «ساحل‌خواری» با تلکه‌کردن مسافران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۲۱۰

بازگشت «ساحل‌خواری» با تلکه‌کردن مسافران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مسافران و گردشگران و شهروندانی که این روزها قصد حضور در ساحل فرح‌آباد را داشته باشند اگر بخواهند از انتهای جاده فرح‌آباد وارد محدوده ساحلی شوند با یک باجه عوارضی مواجه می‌شوند که باید برای رد شدن از آن و رسیدن به محدوده ساحل ۱۰ هزار تومان به ازای هر خودرو بپردازند.

البته این باجه عوارضی چند سال است که هنگام حضور مسافران در نیمه نخست سال فعال می‌شود و از رانندگان خودروهایی که قصد ورود به ساحل را دارند ، ورودی دریافت می‌کند ، اما طی روزهای اخیر پس از اجرای دستور رییس جمهور در عقب نشینی متصرفان از حریم ۶۰ متری ساحل و تاکید مسوولان مختلف ملی و استانی بر آزادی دسترسی مردم به حریم ساحلی ، تضاد این رفتار برای همگان برجسته و گلایه ها از این موضوع با انتشار تصاویر و ویدیوها توسط شهروندان فراگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار ویدئویی از ورودی ساحل فرح‌آباد ساری و ترافیک سنگینی که در انتهای جاده دریا و منتهی‌الیه شمالی این شهر ساحلی سبب شده که یک بار دیگر این پرسش برای بسیاری از بومیان و مسافران پیش بیاید که ۱۰ هزار تومان را به چه دستگاهی و بر چه اساسی می‌پردازند؟ پرسشی که با توجه به برجسته شدن اقدامات انجام شده برای آزادسازی سواحل در استان طی دو ماه اخیر و تأکید بر آزاد بودن دسترسی به ساحل برای همه، برجسته‌تر از سال‌های قبل مطرح می‌شود.

البته نمی‌توان منکر شد که دریافت ورودی در مناطق گردشگرپذیر امری مرسوم است که در ازای ارائه برخی خدمات و مهم‌تر از آن در چارچوبی قانونی و شفاف انجام می‌شود ، اما آن‌چه که این روزها مانند تعطیلات چند سال اخیر در ساحل فرح‌آباد دیده می‌شود با این دو معیارحداقلی فاصله معناداری دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن دریای خزر ساحل خواری مسافران عوارض مذاکرات وین نوروز 1401 انصارالله یمن قیمت گوشی فرح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه