Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@10:37:45 GMT

ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۱۳۱۴

ترافیک روان و سبک در تمامی محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است.

به گزارش مشرق، احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: از روز گذشته سفرهای نیمه دوم نوروز امسال آغاز و تلاقی برگشت سفرهای نیمه اول و دوم باعث شد در برخی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور طی روز گذشته ترافیک‌های نیمه سنگینی را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این را هم گفت که طی روز گذشته به ویژه در جاده های شمالی کشور شاهد ترافیک‌های نیمه سنگین و سنگین را شاهد بودیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محور های اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره وضعیت جوی تصریح کرد: ناپایداری‌های جوی تا چند روز آینده در سراسر استانها ادامه دارد و در برخی استانها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده  گرد وخاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.

وی افزود: در برخی استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران و برف در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده و لازم است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و با رعایت احتیاط کامل و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین راهنمای سفر نوروزی قیمت نوروز 1401 سفرهای نوروزی پلیس راهور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مواصلاتی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی