Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نخستین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال ۱۴۰۱ ضمن تشکر از همراهی مردم و تلاش کادر درمانی و بهداشتی و تمام کسانی که در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش‌آفرینی کردند، تأکید کرد: با وجود روند کاهشی ابتلا و فوتی های کرونا در کشور، باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت و از عادی‌انگاری کرونا در جامعه پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی سفرهای نوروزی ‌افزود: مسافرت گسترده مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت داشته باشند تا در آینده شاهد گسترش دوباره شیوع کرونا نباشیم.

رئیسی گفت: براساس گزارش ارایه شده در ستاد ملی کرونا تاکنون حدود ۱۵۰ میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده که کار بزرگی است، اما دریافت دز سوم واکسن همچنان باید مورد تأکید قرار گیرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حضور مؤثر اورژانس و پلیس راهور در کاهش تلفات رانندگی، تصریح کرد: باید قاطعانه با تخلفات حادثه‌ساز رانندگی برخورد شود و پلیس هیچ گونه اغماضی در مورد این گونه تخلفات نداشته باشد چراکه جان مسافران را به خطر می اندازد.

رئیس جمهور با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان‌های مختلف کشور، گفت: مسئولان و استانداران تمام تلاش خود را بکار گیرند تا با همتی مضاعف در ایام نوروز مشکلی برای مردم پیش نیاید و کمبودهایی چون اسکان نوروزی مسافران سریعا جبران شود.

همچنین در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مصوب شد از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تمام مدارس و دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری فعالیت کنند و ساعات کار ادارات نیز به پیش از آغاز کرونا بازگردد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سید ابراهیم رییسی ستاد ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سید ابراهیم رییسی ستاد ملی ویروس کرونا سید ابراهیم رییسی ستاد ملی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • ضرورت اجتناب از افغان ستیزی/کشور در حوزه حضور اتباع اشباع شده است
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است