Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:39:22 GMT

استخر بادی برای چه کسانی مناسب است؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۲۶۰۹

استخر بادی برای چه کسانی مناسب است؟

استخر بادی، استخری است که از جنس پلاستیک فشرده که باد می­شود، ساخته می‌شود... - اخبار بازار -

استخر بادی، استخری است که از جنس پلاستیک فشرده که باد می­شود، ساخته می‌شود و برای استفاده­ی خانواده در محیط خانه می‌باشد. استخرهای بادی البته بیشتر وسایلی برای تفریح و بازی کودکان و نوجوانان هستند و به علت ابعاد کوچک مناسب استفاده­ برای بزرگسالان نمی­باشند و اصولا طبع این محصول برای شنا کردن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخرهای بادی برای بزرگسالان هم تولید می­شوند، اما جای بیشتری می­گیرند و برپایی آن­ها کمی سخت است. این وسیله فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد، زیرا کودکان را تا مدت­ها سرگرم و وادار به تحرک می­کند و اینکه لازم نیست نگران این باشید که در خانه­های کوچک جا نمی­شوند، استخرهای بادی از کوچکترین سایزها تا بزرگترین ساخته می­شوند.

مزایای استخر بادی

از دیگر خوبی­های این محصول می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

از مزیت­های مهم استخر بادی این است که وزن خیلی کمی دارد و به آسانی جابه­جا می­شود.راحت با کمک پمپ باد دستی یا برقی باد می­شوند و راحت هم می­توانید باد­ آن­ها را خالی کرده و جمع کنید.بعد از خالی شدن باد آنقدر کوچک می­شوند که در هر­گوشه­ی خانه جای می­گیرند.قیمت این نوع استخرها بسیار مناسب است.در انواع طرح­ها، رنگ­ها، عمق­ها، اندازه­­های مناسب هر سن­ و تعداد کودک ساخته­ می­شوند.طرح­ها و رنگ­های استخر بادی کودکانه و نوجوانانه کاملا مطابق با سلیقه­ی این گروه می­باشد و به گونه­ای طراحی می‌شود که برای آن­ها جذاب باشد.

در هنگام خرید استخر بادی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

در هنگام خرید به مواردی مثل: جنس بدنه، ضمانت اصالت کالا، خدمات پس از فروش توجه کنید. جنس بدنه­ی این استخرها معمولا از PVC می­باشد این نوع جنس استحکام بالایی دارد.

توجه داشته باشید که هنگامی که محصول را می­خرید از سالم بودن آن مطمئن باشید و اگر بعدها هم اتفاقی بیوفتد و استخر سوراخ یا پاره بشود به راحتی قابل تعمیر است. درون جعبه­ی هر استخر بادی چسبی متناسب با اندازه­ی استخر قرار داده شده است که در هنگام سوراخ شدگی یا پارگی می­توانید استفاده کنید.

تشک روی آب چیست؟

تشک روی آب وسیله­ای بادی است که برای استراحت افراد در استخرها ساخته شده است.  تشک روی آب  از جنس پلاستیک فشرده و معمولا pvc که استحکام زیادی دارد ساخته می­شود. تشک­های روی آب برای این استفاده می­شوند که فرد آن را باد کند و روی آب بی­اندازد و خود روی آن دراز بکشد، استراحت کند یا آفتاب بگیرد. تشک­های روی آب انواع مختلف و بسیار زیادی دارند.

معروف­ترین برندهای تولید کننده­ی تشک­های روی آب، برند­های اینتکس، بست وی، ریلکس و سویلور می­باشند؛ اما اینتکس از سایر شرکت­ها محصولات با کیفیت بالاتری تولید می­کند. تشک روی آب فقط مخصوص بزرگسالان نیست و برام تمام رده­های سنی در اندازه و طرح­های مختلف تشک روی اب تولید می­شود. شرکت­ها برای مقاوم بودن بیشتر تشک روی آب چند لایه­ی پلاستیکی دیگر به آن اضافه می­کنند تا در مقابل ضربه و فشار تحمل بیشتری داشته باشد.

فواید تشک روی آب چیست؟

قیمت بسیار ارزانی دارد.برای سنین مختلف از کوچک تا بزرگسال تولید می­شود.طرح­های ساده و فانتزی بسیار زیادی دارد و شما قطعا طرح مورد علاقه­ی خود را پیدا می­کنید.در چند دقیقه و به سرعت باد می­شوند و آماده­ی استفادهخیلی راحت هم باد تشک روی آب را می­توانید خالی کنیدبا خالی کردن باد تشک روی آب بسیار کم حجم شده و در هر گوشه­ای جای می­گیرد.قابل تعمیر هستند.

تعمیر تشک روی آب

یکی از مهم­ترین ویژگی­های این محصول این است که در صورت بروز پارگی یا سوراخ شدن در صورتی که پارگی بیش از اندازه نباشد می­توان آن را تعمیر کرد. در درون جعبه­ی تشک روی ­آب چسبی متناسب با اندازه­ی تشک قرار دارد که هنگامی که تشک سوراخ شد می­توانید از آن برای تعمیر تشک استفاده کنید. باید ابتدا ناحیه­ی پارگی تشک را کاملا خشک و تمیز کنید سپس چسب را با دقت تمام دقیقا روی ناحیه­ی سوراخ شده بچسبانید بدون اینکه زیر چسب هوا بگیرد.

انواع تشک روی آب

تشک­های روی آب فقط به دو نوع ساده و طرح­دار تقسیم نمی­شوند، بلکه انواع بسیار زیادی از آن­ها وجود دارد که برای نشستن است و به آن مبل روی آب می­گویند. نوع دیگری نیز دارد برای لم دادن. مبل­های روی آب گاها به صورت چند نفره هم ساخته می­شوند تا با دوستان یا خانوائه بتوانید از آن استفاده کنید. پرفروش­ترین طرح­های تشک روی آب عبارتند از: طرح ساده­ی رنگی، طرح ساده شفاف، طرح یونیکورن، طرح فرشته­ی بالدار، طرح فلامینگو و طرح­های فانتزی دیگر.

حلقه­ شنای بادی برای کودکان و بزرگسالان

حلقه­ی شنای بادی وسیله­ای گرد و تو خالی است که برای ماندن روی آب از آن استفاده می­شود. حلقه­ی روی آب برای کسانی که شنا بلد نیستند، کسانی که به تازگی در حال شنا یادگرفتن می­باشند، برای تفریح و بازی کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان می­باشد.

حلقه­های شنای بزرگسالان و کودکان اندازه­های متفاوتی دارند. حلقه­های شنا انواع مختلفی هم دارند و به صورت دو نفره و چهار نفره هم تولید می­­شوند. حلقه­ی شنا فقط برای استفاده در استخر نمی­باشد در دریا نیز قابل استفاده هستند. این محصول بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن آسان است. مدت باد شدن آن چند دقیقه بیشتر طول نمی­کشد و به راحتی هم خالی می­شود و هنگامی که باد ندارد حجم بسیار کمی می­گیرد.

حلقه­های شنا برای کودکان در انواع طرح­ها (به خصوص طرح حیوانات) و رنگ­ها ساخته می­شوند. طرح­های فانتزی حلقه­های شنا به گونه­ای طراحی می­شوند که برای کودکان جذاب باشند.

جنس حلقه­ شنا

جنس  حلقه شنا بادی  از پلاستیک فشرده­ی PVC می­باشد. این نوع جنس بسیار با استحکام بوده و در برابر ضربه مقاوم است. جنس­های پی وی سی و وسایل بادی هر چقدر هم که در برابر ضربه مقاوم باشند در برابر اجسام تیز و داغ مقاوم نیستند پس بسیار مراقب باشید که آسیب نبینند. یکی از ویژگی­های خوب این محصول این است که در صورت پارگی به راحتی قابل تعمیر است. درون جعبه‌ی حلقه­ی شنا چسبی پلاستیکی وجود دارد که صورت بروز سوراخ یا پارگی کوچک می­توانید از آن برای پوشاندن سوراخ استفاده کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلاستیک فشرده تشک های روی آب استفاده کنید حلقه های شنا بسیار زیادی استخر بادی تشک روی آب ی روی آب حلقه ی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایشبورگرها چه کسانی هستند؟

به گزارش جماران، بر اساس آمارهای نهاد اطلاعاتی، گروه موسوم به «شهروندان رایش» حدود ۲۱ هزار نفر را در بر می‌گیرد که آلمان امروزی را به عنوان یک کشور قانونی به رسمیت نمی‌شناسند.

 

حجم ویدیو: 21.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • رایشبورگرها چه کسانی هستند؟