Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد‌های مالی و سرمایه‌گذاری در رویداد گام دوم این دانشگاه را تشریح کرد.

عسکری، غلامزاده مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره اقدامات عملیاتی برای ارتباط با نهاد‌های مالی در رویداد گام دوم بیان کرد: با توجه به محول نمودن وظیفه ارتباط با نهاد‌های مالی و سرمایه‌گذاری رویداد گام دوم از سوی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد به مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری؛ برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تحقق این ماموریت از سوی ارکان مختلف صندوق صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این راستا دبیرخانه ویژه رویداد ملی گام دوم دانشگاه در صندوق ایجاد و در اولین اقدام، نقشه راه اقدامات اجرایی صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد تدوین شد.

غلامزاده گفت: ارتباط و تعامل با صندوق‌های پژوهش و فناوری دولتی و خصوصی؛ ارتباط با نهاد‌های مالی از جمله نهاد‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، بانک‌ها و ...؛ تمهید بستر حمایت‌های مالی از تیم‌های برگزیده رویداد در قالب سرمایه‌گذاری و تسهیلات از جمله ماموریت‌های محول شده است که برای تحقق آن‌ها ۹ اقدام بعنوان نقشه راه قرار گرفته است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اقدامات اجرایی صندوق عنوان کرد: شناسایی و تدوین فهرست بانک‌ها، صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاری و فراصندوق‌ها؛ ارسال نامه تبیینی و دعوت به مشارکت در رویداد گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی به مخاطبان مذکور؛ ارسال تفاهم‌نامه نحوه همکاری مشترک؛ پیگیری و برگزاری جلسات مفاهمه و انعقاد تفاهم‌نامه؛ ایجاد کنسرسیوم با فراصندوق ستارگان و سایر صندوق‌های پژوهش و فناوری که دانشگاه آزاد اسلامی سهامدار آنهاست در نقشه راه اجرایی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: همچنین طراحی و ایجاد پاویون نهاد‌های مالی و سرمایه‌گذاری تحت مدیریت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد؛ برگزاری تور بازدید نهاد‌های مالی و سرمایه‌گذاری از دستاورد‌های فناورانه عرضه شده در طی برگزاری رویداد؛ برگزاری جلسات B۲B میان تامین‌کنندگان سرمایه و صاحبان ایده در طول نمایشگاه در محل پاویون صندوق؛ نظارت بر انعقاد قرارداد‌های دو یا چندجانبه سرمایه‌گذاری و تامین مالی در طی و بعد از رویداد و تحقق اهداف حوزه رونق کارآفرینی فناورانه سند تحول و تعالی پنج‌ساله دانشگاه آزاد دیگر نقشه راه اجرایی صندوق است.


غلامزاده تصریح کرد: در اقدام اول فهرست اطلاعات کامل بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (VC) و فراصندوق‌ها شامل عنوان، نشانی، تلفن، رایانامه و وبگاه جمع‌آوری شد که تا به حال اطلاعات ارتباطی نزدیک به ۱۵۰ نهاد مالی تخصصی احصا و تدوین گشته است.

مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد افزود: در این راستا دعوت‌نامه رسمی با محتوای معرفی و تبیین رویداد ملی گام دوم و همچنین وجود فرصت‌های بکر سرمایه‌گذاری و مشارکت در اقصی نقاط کشور و در حوزه‌های مختلف فناوری به فهرست جامعی از صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه (vc) و فراصندوق‌ها ارسال گردید و طی تعاملات مستمر زمینه‌سازی جهت مشارکت حداکثری این نهاد‌ها فراهم گردید.

به گفته وی، در طی سفر‌های استانی و تعاملات کاری با نهاد‌های مختلف درون و برون دانشگاه آزاد اسلامی موارد مرتبط با رویداد گام ملی دوم را تبیین شده است.

غلامزاده یادآور شد: با حضور و مشارکت در چهارمین نشست سرمایه‌گذاری فناوری (TIM۲۰۲۲) در محل پارک فناوری پردیس در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۰، ضمن معرفی و تبیین فرصت‌های بکر سرمایه‌گذاری در رویداد ملی گام دوم، موافقت ضمنی مدیران عامل برخی صندوق‌های پژوهش و فناوری و نهاد‌های سرمایه‌گذاری را جهت مشارکت در این رویداد را نیز جلب نمودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد رویداد گام دوم دانشگاه آزاد صندوق پژوهش و نوآوری دانشگاه آزاد نهاد های مالی و سرمایه گذاری صندوق های پژوهش و فناوری ارتباط با نهاد های مالی صندوق های سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی رویداد گام دوم سرمایه گذاری نقشه راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد

خیرالله رهسپار فرد،رئیس پارک علم و فناوری استان قم امروز در آیین اختتامیه رویداد استارتاپی شتاب که در سالن همایش‌های پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد، اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان قم در بخش‌های مختلفی درحال انجام وظیفه است.

وی اضافه کرد: ازجمله فعالیت‌های پارک علم و فناوری استان قم می‌توان به فعالیت در حوزه‌های علوم انسانی و اسلامی، فنی و مهندسی، فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و صنایع شیمیایی اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه رویداد شتاب در راستای شعار مهار تورم و رشد تولید آغاز شد، مطرح کرد: هدف نخست این رویداد تقویت ایده‌های دانش پایه است.

وی با بیان اینکه در این رویداد ارتباط پارک و دانشگاه‌ها تقویت شد، عنوان کرد: رکن اصلی و بازیگران اصلی این رویداد در آینده دانشجویان هستند درنتیجه افراد فعال‌تر جذب و حمایت می‌شوند تا با آموزش‌های لازم در ادامه خدمتی را ارائه دهند.

رهسپار فرد با اشاره به اینکه رویداد شتاب از آذرماه سال گذشته آغاز به کار کرد، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری رویداد ۱۳۸ ایده به دبیرخانه ارسال، ۱۵ ایده به مرحله نهایی و ۱۴ ایده مورد داوری قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این ایده‌ها در حوزه‌های مختلف هستند، تصریح کرد: فراخوان اولیه رویداد شتاب با موضوع صنایع خلاق و فناوری اطلاعات بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه دو کارگاه برای متقاضیان گذاشته شده است، یادآور شد: یک دوره آموزشی پیوسته به مدت سه روز نیز برای صاحبان ایده برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت اساتید دانشگاه و فعالین پارک برای داوری استفاده شده است، بیان کرد: افرادی که در مرحله داوری از امتیاز لازم برخوردار شوند به عنوان ایده‌های برگزیده شناخته شده و به صورت مستقیم می‌توانند وارد پارک شوند.

رهسپار فرد اظهار داشت: اگر دانشجوی ایده‌دار جذب شود می‌تواند تیم‌سازی را انجام داده و هدف اصلی که مشارکت حداکثری دانشگاه‌ها است را محقق کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف