Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در جریان بازدید از قرارگاه کربلای اهواز و یادمان‌های دفاع مقدس و شرکت در آیین تجلیل از شهدای گمنام در این قرارگاه اظهار کرد: حضور در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس برای ایجاد پیوند بین نسل‌های انقلاب و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان گفت: مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس آثار و برکات زیادی برای نسل‌های جنگ ندیده و نسل نوجوان ما که شیفته و دوستدار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و رهبری هستند دارد و ایام سال نو بهترین زمان برای پیوند ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و جوانان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اظهار کرد: اگر این پیوند نبود شاید شهید حججی‌ها که دوران جنگ را ندیده بودند رویش نمی‌کردند و هزاران کیلومتر دورتر از وطن به مصاف دشمنان اسلام نمی‌رفتند.
حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در ادامه حضور ۳۰میلیون نفری مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی را نمونه‌ای دیگراز این پیوند مقدس بین نسلی بیان کرد و افزود: جوانان ما حضور در مناطق عملیاتی و معطر کردن روح و جسم خود با شهدا را غنیمت بشمارند و از این فرصت برای آشنایی با کسانی که خود را فدای دفاع از کشور اسلامی کردند استفاده کنند و بدانند که این انقلاب با جانفشانی صد‌ها هزار شهید سرافراز به دست آمده و همچنان به راه با صلابت خود ادامه می‌دهد.
وی با تجلیل از فداکاری‌ها و جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: برافراشتن بیرق نظام اسلامی در جهان به واسطه خون‌های مطهر شهدایی است که بر این سرزمین مقدس ریخته شده است.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین درجریان زیارت مزار شهدای مظلوم هویزه افزود: شهدای عزیز و سرافراز هویزه تا آخرین نفس و گلوله در مقابل دشمن متجاوز بعثی ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال صدام کافر باشد.
وی با یادآوری رشادت‌های دانشجویان خط امام که با مقاومت و نثار جان پاک خود، اجازه ندادند بیرق جمهوری اسلامی ایران به خاک بیفتد، اظهار کرد: آنان به خاک افتادند تا عزت و عظمت این ملت رشید و انقلابی پایمال نشود و عزتمندانه راه شهادت را در پیش گرفتند.
وی در ادامه افزود: امروز جمهوری اسلامی به برکت این خون‌های پاک در جهان می‌درخشد و با تمامی توان مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با اشاره به اینکه مسئولان نباید از آرمان‌ها و اهداف مقدس شهدا فاصله بگیرند، تصریح کرد: امروز خدمت مخلصانه به مردم، ادامه راه شهدا است و این باید سرلوحه همه مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر قرار گیرد.
وی همچنین خطاب به مسئولان اجرایی و اداری گفت: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است و باید تلاش‌های خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم مضاعف کرد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به جوانان و نوجوانانی که به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا سفر می‌کنند توصیه کرد با درس گرفتن از راه و منش شهدا، خود را آماده خدمت به کشور و نظام جمهوری اسلامی که ثمره هزاران شهید است، کنند.
گفتنی است، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در سفر به خوزستان از یادمان‌های شهدای گمنام در هویزه، شهادتگاه شهید مصطفی چمران و مناطق عملیاتی دهلاویه و سوسنگرد، قرارگاه کربلا که فرماندهی جنگ در آن هدایت می‌شد دیدن کرد و باقرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.وی همچنین با شماری از کاروان‌های راهیان نور که پس از ۲ سال به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و زیارت مزارشهدا به خوزستان سفر کردند، گفتگو کرد.      بیشتر بخوانید:      دستور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای تشکیل گروه‌های بازرسی از ارائه خدمات پایان سال مراکز انتظامی انتهای پیام/ برچسب ها: نیروهای مسلح شهدا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح شهدا رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح هشت سال دفاع مقدس مناطق عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است

سرگئی شویگو امروز (جمعه) گفت، روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده و نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف ندارد.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در جریان نشست وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در آستانه گفت: «روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است. ما نه منافع ژئوپلیتیکی و نه نظامی برای حمله به کشورهای این ائتلاف نداریم. ما  از مردم خود در سرزمین‌های تاریخی روسیه محافظت می‌کنیم.»

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر دفاع روسیه در ادامه صحب‌هایش افزود: «روسیه همواره حداکثر تلاش خود را برای حفظ ثبات استراتژیک و توازن قوا در جهان انجام داده است.»

شویگو در ادامه گفت، ادامه حملات نیروهای مسلح اوکراین به نیروگاه اتمی زاپوریژیا می‌تواند منجر به عواقب فاجعه بار شود. حملات مداوم نیروهای مسلح اوکراین به این نیروگاه هسته‌ای نگران‌کننده است.

وی افزود، ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در تلاش برای بازسازی سیستم امنیتی در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای تسلط است. بازگشت اسلامگرایان رادیکال از خاورمیانه، شمال آفریقا به جنوب شرق آسیا، پیش نیازهایی را برای نقاط جدید فعالیت آنها ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران