Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان کامرانی سرپرست معاونت استانداری هرمزگان روز شنبه در نخستین نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان در سال ۱۴۰۱، با تاکید بر لزوم توجه جدی مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از چهاردهم فروردین ماه، برای واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس نیز تدابیری اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش چشمگیر ورود مسافر به استان در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال گذشته گفت: نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌ویژه در اماکن گردشگری و تفریحی، بازارها، محل های حضور و تردد مسافران و وسایل حمل ونقل عمومی تشدید شود و همچنان با جدیت صورت گیرد.

معاون استاندار هرمزگان اتصال بنادر، فرودگاه ها، راه آهن و پایانه‌های مسافربری به سامانه ایران من برای بررسی وضعیت واکسیناسیون افراد جهت صدور بلیط را بسیار مهم برشمرد و بر لزوم انجام دقیق این فرآیند تاکید کرد.

وی گفت :با اشاره به روند کاهشی ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در هرمزگان، بر لزوم پرهیز از عادی انگاری تاکید کرد و گفت: رعایت بسیار جدی دستورالعمل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک به عنوان یک اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به کرونا باید همواره مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی گفت: با تلاش‌ها و مجاهدت صورت گرفته در استان هرمزگان به خصوص توسط دانشگاه علوم پزشکی، هرمزگان در رتبه اول واکسیناسیون در کشور قرار گرفته که برای استان موجب افتخار است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا سرپرست معاونت استانداری هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان امروز دوشنبه در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد که ما به آتش‌بس دائم در غزه نیاز داریم.

فیصل بن فرحان اظهار داشت که باید تلاش بیشتری در جبهه فلسطینی صورت گیرد و مسیری را در پیش بگیریم که در نهایت به تشکیل کشور فلسطین منتهی شود.

وی همچنین در ارتباط با موضوع روابط ریاض و واشنگتن، افزود: ما به گام های آخر در راستای رسیدن به توافقات دو جانبه با آمریکا نزدیک می شویم.

کد خبر 6092392 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هوای تهران طی تعطیلات پایان هفته
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • دستگاه غربالگری سرطان سینه با قیمت کمتر ساخته شد
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • تاکید وزیر خارجه عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس در غزه
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی