Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@23:16:25 GMT

پیام تشکر بیت آیت الله علوی گرگانی از همدردی هموطنان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۰۲۲

پیام تشکر بیت آیت الله علوی گرگانی از همدردی هموطنان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تشکر بیت مرحوم آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ»

هنگامه ولادت امامی که نام دلنشینش جان را معطر و یاد دل‌انگیزش روح را طراوت می‌بخشد، روح منتظری از تبار علم و فقاهت و شاگردی از مکتب راستین ائمه معصومین (علیهم‌السلام) به ملکوت اعلی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رحلت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی (قدس الله نفسه الزکیّه) داغ و اندوهی است که بر قلوب ما سنگینی می‌کند و صبر بر آن سخت و دشوار است و لیکن همواره در برابر مشیّت و دعوت ربّ العالمین، تسلیم بوده و رضایت او را میزان تحمّل این مصیبت جانکاه می‌دانیم.

اینک و پس از گذشت روزهایی دشوار آنچه که آرام بخش آلام و تسلای خاطرمان گشته، جلوه‌ای پرمعنا از پیوند عمیق مردم و مرجعیت بود. که زبان از توصیف و تجلیل همدلی، مشارکت و همدردی این مردم مؤمن بالاخص مردان و زنان استان گلستان و شهر گرگان قاصر است.

بر خود وظیفه می‌دانیم تا با همه‌ی وجود، مراتب سپاس و قدردانی متواضعانه خود را به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدّظله الوارف)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، بیوت مراجع عظام تقلید، رؤسای قوای سه گانه و وزرا و نمایندگان محترم مجلس و ائمه جمعه و جماعات و نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها، نهادها و ارگان‌ها، تولیت محترم آستان قدس رضوی، آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها)، صدا و سیما، اصحاب فرهنگ و رسانه، شخصیت‌های کشوری و لشگری، مسئولان و مدیران محترم استان قم و گلستان، هیئات مذهبی و از تمام کسانی که به صورت کتبی یا تلفنی و طرق دیگر یا با حضور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شرکت کرده و یا با نماز و دعای خود روح بلند ایشان را میهمان کرده و فقدان آن عالم ربانی را تسلیت گفتند و موجب تسلای بازماندگان شدند، سپاسگزاری نماییم.

در خاتمه با تشکر و سپاس و تضرّع به درگاه ایزد منّان، برای تک تک سروران و عزیزان، بهترین پاداش‌ها و برای آن فقیه و مرجع معظم علوّ درجات را مسألت می‌نماییم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)

در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که نسخه‌های انگلیسی و فارسی آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقا و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجاد شده در رابطه با روایتی از آیت‌اللله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشر شده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده شده برای ایشان نه‌تن‌ها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشور‌ها مواجه شده است، تاکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تاکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های مان، متعهد می‌باشیم. علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکو‌های برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

tags # امام خمینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • پیام تشکر بابت تبریک روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان