Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت‌نام بیش از هشت هزار تیم در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه ساز تولید دانش بنیانی است.

 به گزارش ابران اکونومیست، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی با اشاره به برگزاری رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد ماه سال جاری، گفت: رویداد ملی گام دوم دانشگاه با هدف ایجاد بستری جهت ایجاد کسب و کارهای نوپا و دانش بنیانی و فرصتی برای اشتغال آفرینی دانشجویان دانشگاه در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی چهار ماه گذشته، بیش از ۵۰۰ برنامه فناورانه در راستای رویداد ملی گام دوم در واحدهای دانشگاهی برگزار شده و حدود ۲۰ هزار دانشجو و عضو هیات علمی از این رویداد استقبال کرده‌اند. از این تعداد، هشت هزار و ۱۶۱ تیم در سامانه رویداد ثبت‌نام شده‌اند که در نهایت سه هزار تیم توسط دبیرخانه رویداد انتخاب شده و برای حضور در رویداد ملی گام دوم معرفی خواهند شد. 

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تعداد ثبت نامی‌ها در بخش گروههای پژوهشی و زیرساخت ۳۵۴۶ و در بخش ایده و استارتاپ و شرکت‌های فناور و خلاق ۴۶۱۵ تیم است. برای تمامی تیم‌های ثبت‌نام شده بصورت هماهنگ یک مدل شناسنامه تهیه و در اردیبهشت ماه دوره‌های توانمندسازی برای منتخبین رویداد برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر دهقانی فیروزآبادی در پایان تصریح کرد: رویداد ملی گام دوم دانشگاه فرصتی است تا تیم‌های راه یافته به این رویداد، ایده‌های فناروانه و محصولات دانش بنیانی خود را به بزرگترین صنایع کشور، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شتاب دهنده‌های خصوصی و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه جهت جذب تسهیلات و سرمایه‌گذاری عرضه کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رویداد ملی گام دوم دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده