Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی ظهر  شنبه در نخستین جلسه ستاد استانی کرونا در سال ۱۴۰۱، با قدردانی از تلاش های تمامی فعالان حوزه مقابله با کرونا در مرکز و شهرستان‌های گیلان افزود:  خوشبختانه در هفته جاری میزان ابتلا ، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در استان، با کاهش همراه بوده که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

وی به ورود شمار بالایی از گردشگران نوروزی به گیلان اشاره کرد و افزود: باید با هم افزایی دستگاه های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به آنان ، سفر خوشی را برای مسافران رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با تقدیر از تلاش دستگاه های  خدمات رسان نوروزی از جمله پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، راهداری، کادر درمان ،راهور و باقی دستگاهها، اسکان گردشگران و رعایت بهداشت در این بخش را امری مهم عنوان و تاکید کرد: نباید نظارت در این بخش کمرنگ باشد.

حضور بازررسان نامحسوس برای سنجش حسن انجام کار مدیران

استاندار گیلان همچنین به آزادسازی حریم دریا با هدف استفاده عمومی از این نعمت خدادادی اشاره کرد و گفت: مسدودسازی مسیرهای فرعی و نقاط حادثه خیز به معنای بستن مسیرهای منتهی به دریا نیست از این‌رو با درنظر گرفتن اصول امنیت ، اخلاق و آرامش مردم؛ باید شرایط استفاده همگان از دریا و افزایش نشاط عمومی فراهم شود.

وی به فرمانداران، بخشداران و شهرداران تاکید کرد که نسبت به استفاده عمومی از سواحل، اقدامی موثر انجام دهند.

 عباسی با اشاره به گماشتن بازرسان نامحسوس در نقاط مختلف استان به‌منظور نظارت بر حسن انجام کار فرمانداران، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: عدم حضور مدیران دستگاه های اجرایی  و فرمانداران در جلسات استان، توجیهی ندارد و همه کارگزاران باید در جلسات تصمیم گیری استانی یا بصورت فیزیکی یا ویدوئوکنفرانسی حاضر شوند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری درگذشت عالم ربانی و اسوه اخلاق آیت الله رودباری ، ایشان را روحانی فقید ، مجاهد  و انقلابی گیلان خواند و افزود: این شخصیت برجسته همواره در همه عرصه های سرنوشت ساز کشور، حضور داشته و حامی انقلاب، نظام ، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره این روحانی فقید ، به دیدار خود با آیت الله رودباری اشاره و اضافه کرد: ایشان در حوزه معیشت،  نظارت بر قیمت ها و نیز مسائل جوانان دغدغه مند بود که امیدواریم با تلاش مضاعف در سال جاری بتوانیم به میزان مطلوبی دغدغه های ایشان را مرتفع سازیم.

وی به شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید تحت عنوان تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نیز اشاره کرد و گفت: ستادی برای تحقق این امر، تشکیل شده و جلسه ای هم امروز برگزار می شود و بایستی در عمل، آن را به اثبات تا اقتصاد کشور را به رشد حداکثری برسانیم و از علم و دانش روز ، بهره مند شویم.

مدارس پس از تعطیلات باید برای کلاس حضوری آماده شوند

استاندار گیلان گفت: بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس های حضوری از تاکیدات رییس جمهوری است و پس از تعطیلات نوروزی باید شاهد حضور دانش آموزان در کلاس های درس باشیم.

عباسی با اشاره به افت تحصیلی دانش آموزان طی دو سال اخیر بیان داشت: باید جلسات شورای آموزش و پرورش در تمامی شهرستان ها با قید فوریت برگزار و معلمان هم برای حضور در کلاس های درس با توان مضاعف فراخوان شوند.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: صدا و سیما و رسانه ها نسبت به ترغیب خانواده ها برای حضور فرزندان‌شان در کلاس های درس، محتوایی موثر ارائه دهند و نیز بازگشایی مدارس همچون آغاز سال تحصیلی همراه با شور و نشاط باشد.

استاندار گیلان بر لزوم برپایی کلاس های درس در مراکز آموزس عالی نیز تاکید کرد و از رئیسان دانشگاه ها خواست فضای آموزش حضوری و تدریس استادان در کلاس ها در اسرع وقت فراهم شود.

عباسی رعایت بهداشت عمومی و فاصله گذاری را ضرورتی غیرقابل انکار دانست و تصریح کرد: نباید عادی انگاری در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به ضرورت اقناع افکار عمومی برای تزریق واکسن و افزایش ضریب ایمنی در جامعه، خاطرنشان کرد: در مراکز تجمعی خانواده ها در روز طبیعت ، ضمن تاکید بر لزوم صیانت از منابع و مواهب طبیعی و نظارت بر این مهم ، می توان خودروهای واکسیناسیون سیار را فعال کرد.

 در این جلسه علاوه بر رئیسان کمیته‌های تخصصی ستاد کرونا گیلان، فرمانداران شهرستان های رودبار، رودسر و آستارا نیز از طریق ارتباط تصویری، گزارش هایی از فعالیت های انجام شده با در نظر داشتن ایام تعطیلات نوروزی، ارائه کردند.

برچسب‌ها سفرهای داخلی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گردشگری استانداری گیلان طرح واکسیناسیون کرونا اسدالله عباسی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سفرهای داخلی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گردشگری سفرهای داخلی اداره کل آموزش و پرورش گیلان گردشگری استانداری گیلان طرح واکسیناسیون کرونا اسدالله عباسی گیلان استاندار گیلان کلاس های درس کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست بررسی مشکلات کارخانه «بافت بلوچ» ایرانشهر، اظهار داشت: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل شود و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحدهای تولیدی در استان افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش خصوصی متقاضی سرمایه‌گذاری در استان است بنابراین باید روند سرمایه‌گذاری در منطقه را تسهیل کنیم و در دادن فرصت سرمایه‌گذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه‌گذار را در نظر بگیریم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید یک نشست اختصاصی برای کشت پنبه در استان تشکیل شود چرا که باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره گیری کرد.

گفتنی است، در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

انتهای پیام/

 

 

 

دیگر خبرها

  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام