Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:48:23 GMT

ظرفیت اقامتگاه‌های مشگین‌شهر پر شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۶۷۴

ظرفیت اقامتگاه‌های مشگین‌شهر پر شد

ایرج بیگدلو روز شنبه  در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: عید امسال مجموعه مدیریتی شهرستان اقدامات خوبی جهت پذیرایی و اسکان مسافران در نظر گرفته بطوری‌که علاوه بر بهره گیری از امکانات بخش خصوصی از قبیل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سوئیت‌ها، ۱۰ مدرسه نیز برای اسکان مسافران بویژه مسافران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مشگین شهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ظرفیت اقامتگاههای شهرستان تقریبا تکمیل شده است.  

بیگدلو افزود: شهرستان مشگین شهر با دارا بودن قابلیت‌های متعدد گردشگری از جمله  ۱۴ مجتمع مدرن  آبدرمانی، آثار تاریخی و باستانی و مناظر بکر طبیعی همواره مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی بوده است.

فرماندارمشگین شهرگفت، بر اساس آمار اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر نوروز امسال بیشترین تعداد مسافران مربوط به آب‌های گرم معدنی، پل معلق، پارک جنگلی و بقعه شیخ حیدر می باشد.

وی از آمادگی کامل جمعیت هلال احمر، شهرداری، راهداری وحمل ونقل جاده ای، نیروی انتظامی و سایر ادارات خدماتی و امنیتی جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.

برچسب‌ها مشگین شهر استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر استان اردبیل مشگین شهر استان اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک