Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:02:29 GMT

۸۰ درصد تصادفات محورهای استان در ۳۰ کیلومتری قم رخ داد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۴۷۸۴

۸۰ درصد تصادفات محورهای استان در ۳۰ کیلومتری قم رخ داد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مختار پناهی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: موج اول مسافرت‌ها به پایان رسیده که ترددها در محور قم-تهران، آزاد راه کاشان به قم و بزرگراه سلفچگان به سمت قم سنگین و پرحجم است.

فرمانده پلیس راه استان قم گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ترددها در محورهای استان قم نسبت به مدت مشابه ۴۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پناهی ابراز داشت: در سال‌های گذشته که شاهد محدودیت‌های کرونایی برای سفر بودیم، ترافیک در محورهای فرعی از جمله کهک، دستجرد و جعفریه سنگین بود؛ اما امسال بعد از کاهش محدودیت کرونایی؛ مسافرت‌ها و ترددها در محورهای اصلی گسترش پیدا کرد.

دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای قم

وی با بیان اینکه خوشبختانه تصادفات نسبت به سال گذشته کمتر بوده است افزود: در طی این مدت دو فقره تصادف منجر به فوت داشته‌ایم که یک فقره در محور دستجرد بوده است که در این سانحه ۳ نفر جان خود را از دست دادند و در محور قم کاشان نیز یک نفر در اثر تصادف جان خود را از دست داد.

فرمانده پلیس راه استان قم عنوان کرد: متأسفانه ۸۰ درصد از تصادفات محورهای استان در ۳۰ کیلومتری به قم رخ می‌دهد.

وی بیان داشت: به شهروندان قمی توصیه می‌شود تا در زمان رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

کد خبر 5454091

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ناجا سانحه تصادف مسافران نوروزی بوشهر گردشگری ویروس کرونا نوروز کرمانشاه سفرهای نوروزی نوروز 1401 سانحه تصادف آمار کرونا اردوهای راهیان نور بارش برف خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، رضا یوسفی وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی خبر داد.

یوسفی یادآور شد: محور‌های هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان