Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار المیادین مستقر در الحدیده از انفجار‌های مهیبی که مرکز شهر الحدیده در غرب یمن را لرزانده، خبر داد.

براساس گزارش المیادین این خبرنگار تایید کرد جنگنده‌های ائتلاف سعودی یک انبار تجهیزات پزشکی را در محله هفتم جولای، ایستگاهی برای پر کردن و توزیع گاز خانگی در منطقه القنوس و یک مرکز پزشکی در جزیره کمران واقع در شهر ساحلی الحدیده در غرب یمن هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان ادعا کرد حملات خود به پایگاه‌های انصارالله در شهر الحدیده را آغاز کرده است. با این وجود شرکت بنادر دریای سرخ یمن اعلام کرد اظهارات ائتلاف در مورد وجود تسلیحات در بنادر الحدیده و الصلیف را تکذیب می‌کند.

ساعتی پیش در جریان تهدید ائتلاف عربی به بمباران بنادر غیرنظامی یمن منابع آگاه تایید کردند که یک تیم سازمان ملل متحد می‌تواند به بندر الحدیده و الصلیف می‌رود تا اطمینان حاصل کند که این بندر عاری از هرگونه تجهیزات نظامی است. حتی برای اثبات دروغ عربستان و ائتلاف متجاوز رسانه‌های بین‌المللی می‌توانند به این مناطق بروند و از عاری بودن بنادر و فرودگاه صنعا از تجهیزات نظامی اطمنیان حاصل کنند.

هفتم فروردین ماه هشتمین سال تجاوز به یمن از سوی یک ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان و با حمایت آشکار آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی آغاز می‌شود. چندی پیش مرکز اجرایی خنثی سازی مین و بمب در یمن اعلام کرد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱ میلادی حدود چهار هزار غیر نظامی بر اثر انفجار بمب‌های خوشه‌ای در این کشور که متجاوزان به یمن در حملاتشان به کار گرفته اند، کشته و یا زخمی شدند و بیشتر قربانیان را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

مرکز حقوق بشری «عین الانسانیة» یمن اعلام کرد تنها در ۲۴۰۰ روز، نزدیک به شش سال و نیم اول جنگ علیه یمن، ۴۴ هزار و ۲۲۱ غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند که از میان آن‌ها ۱۷ هزار و ۲۹۰ تن کشته و ۲۶ هزار و ۹۳۱ تن زخمی شده‌اند و از میان کشته شدگان ۴۲۷۰ تن کودک و ۲۸۵۰ تن زن هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ یمن تحولات منطقه ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه