Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری، محمد حیدری عملکرد و فعالیت‌های اورژانس ۱۱۵ استان را در طول سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با اعلام ثبت ۲۱۱ هزار و ۶۵۸ تماس با اورژانس ۱۱۵ در  سال گذشته در استان گفت: از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۶۵ مورد منجر به اعزام آمبولانس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حیدری افزود: این ماموریت‌ها شامل حوادث تصادفی، غیرتصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان است که از این تعداد ۳۰ هزار و ۳۹ ماموریت مربوط به بیماری‌هاست.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اظهارداشت: از تعداد کل ماموریت‌های انجام‌شده، ۸ هزار و ۲۳۲ مورد مربوط به حوادث تصادفی و  ۷ هزار و ۶۹۴ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

وی تعداد ماموریت‌های قلبی انجام‌شده در مدت زمان یادشده را ۳ هزار و ۱۶۹ مورد و تعداد ماموریت‌های تنفسی را ۲ هزار و ۷۵۵ مورد اعلام کرد و افزود: طی سال گذشته تعداد ۳۹ هزار و ۱۳۶ مورد مزاحمت تلفنی با مراکز ۱۱۵ استان ثبت شده که این موارد می‌تواند نقش بسزایی در کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان داشته‌باشد.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲۹۰ مورد مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و تعداد ۳۷ مورد غرق‌شدگی و تعداد ۹۶ مورد نیازمند به خدمات اورژانس هوایی در استان به مرکز دیسپچ اورژانس استان گزارش شده‌است.

در پایان، وی به افزایش ۲۵ درصدی تعداد ماموریت‌های اورژانس در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ اشاره کرد.

انتهای پیام/۳۳۳۹/م

منبع: فارس

کلیدواژه: اورژانس شهرکرد ماموریت اورژانس چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی