Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فلسطین الیوم بامداد یکشنبه به نقل از "یائیر لاپید" گزارش داد: ما به وزرای خارجه آمریکا، مصر، امارات، بحرین و مغرب خوشامد می‌گوییم و نشست روز یکشنبه، یک نشست تاریخی است.

لاپید افزود: در این نشست، موضوعات مختلف سیاسی بویژه پرونده هسته ای ایران بررسی می شود.

وزیر خارجه آمریکا شنبه شب وارد سرزمین های اشغالی شد و قرار است با نفتالی بنت نخست وزیر، یائیر لاپید وزیر خارجه و بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، با تنها ماندن عربستان و امارات در مقابل حملات یمنی‌ها و نیز اوکراین در برابر روسیه، همپیمانان آمریکا در منطقه از آینده مبهم خود و بدعهدی‌های ایالات متحده بیمناک شده‌اند. آمریکایی ها نیز با برگزاری نشست‌هایی از این دست، در تکاپو برای اطمینان بخشی به همپیمانان خود در منطقه از تداوم حمایتهای خود از آنان حتی پس از توافق احتمالی مذاکرات هسته‌ای با ایران هستند. 

برچسب‌ها بحرین مغرب نفتالی بنت مصر رژیم صهیونیستی آنتونی بلینکن امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین مغرب نفتالی بنت بحرین مغرب نفتالی بنت مصر رژیم صهیونیستی آنتونی بلینکن امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد

وزیر امور خارجه بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه است.

به گزارش مشرق، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص مناسبات دو جانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در ابتدای این گفتگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فی‌مابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را به عنوان عامل ریشه‌ای تمامی این تنش ها و وخامت اوضاع در منطقه دانست.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفتگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است.

طرفین آخرین دیدگاه های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این ارتباط اظهار داشت: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرای‌شان در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و ‌تحویل‌شان را اعلام کرده ایم.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پرتغال درباره کشتی توقیف‌شده اسراییلی
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • آغاز به کار نشست معاونان وزرای خارجه بریکس با محوریت بررسی تحولات منطقه