Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:29:09 GMT

گوشی تاشو هواوی میت X3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۶۵۶۰۳۹

گوشی تاشو هواوی میت X3 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی تاشو هواوی میت X3 از طراحی تاشو رو به داخل بهره خواهد برد و نمایشگر این محصول از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوایل ماه جاری میلادی، گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد هواوی در حال تولید گوشی تاشو میت X3 است. از آنجایی که این محصول تاییدیه TENNA چین را دریافت کرده است، به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواوی میت X3 از طراحی تاشو رو به داخل بهره خواهد برد و نمایشگر آن از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی تاشو هواوی میت X3 به تراشه Kirin 9000 4G مجهز خواهد شد، با جدیدترین نسخه سیستم‌عامل هارمونی یعنی ۲.۰.۱ اجرا می‌شود و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. تاکنون اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ معرفی گوشی تاشو هواوی میت X3 در دسترس قرار نگرفته است.

شرکت هواوی سال گذشته گوش میت X2 4G را در ماه ژوئن معرفی کرد، سپس این محصول در ماه جولای در دسترس کاربران قرار گرفت. به همین دلیل، احتمال دارد که گوشی تاشو هواوی میت X3 4G مانند X2 در ماه ژوئن معرفی شود. گوشی میت X2 دارای صفحه‌نمایش ۶.۴۵ اینچی ۹۰ هرتزی OLED، تراشه Kirin 9000، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است، این محصول از فناوری شارژ سریع ۵۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 564068

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان هوآوی گوشی تاشو جدیدترین گوشی تاشو هواوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گوشی تاشو هواوی میت X3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۶۵۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش قند خون با گلکسی واچ 7

ایتنا - طبق گزارش های جدید گلکسی واچ ۷ احتمالا با قابلیت رصد قند خون به بازار عرضه شود.
اخبار و گزارش‌های تازه‌ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش‌بینی می‌شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری‌های پیشین شامل دو دستگاه بوده‌اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می‌رود.

به گزارش ایتنا از مهر، طبق گزارش‌ها مذاکراتی درباره ویژگی‌های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش‌بینی می‌شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟